Shit, omgewaaid

Kleine wijziging .....
'Shit omgewaaid' > 'Shit, omgewaaid'
 
Mmmm bij mij staat ie nog.... :+
full
 
Ik ken jouw specifieke situatie niet, maar er is altijd een oplossing (soms heeft dat wel andere consequenties).

Misschien kun je met een paar andere motorrijders in de buurt een box huren om zo de kosten te delen? Met dit soort dagen de motor op de kazerne parkeren en met de buurman meerijden? Wees eens creatief en niet zo negatief.... *O* .

Tot en met het dikgedrukte was het nog verstandig.

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik en meerdere met mij, wisten niet van te voren dat het zo hard zou waaien, was ook niet voorspeld bij mijn weten. Dus je toon van "is je eigen schuld had je maar moeten nadenken" slaat kant noch wal.

Mijn motor is gelukkig niet omgevallen (onder een afdak en tegen een schutting aan, dus niet echt vol de wind erop) maar voor hetzelfde geld was het wel mis gegaan.

Als je je hele leven constant paraat bent op alle mogelijke dingen die verkeerd kunnen gaan, dan hou je hier rekening mee, de rest van de wereld is niet paranoia en dan kan dit gebeuren.
 
Kleine wijziging .....
'Shit omgewaaid' > 'Shit, omgewaaid'
Haha _O-

Mijn ouwe buikschuivert is keer omgewaait, clipon afgebroken, voorkap van spiegel naar koplamp gescheurd, zijkap in 3 stukken gespat, achterkap had een scheur van ongeveer 15centimeter en een deukje in mijn tank.. ;( Uitlaat zat in het kontje dus die kon niet beschadigd raken :9
 
Pff ben ik even blij met de garagebox, moet er wel elke dag een kwartier eerder voor vertrekken maar het voorkomt een hoop gedoe als ik het zo lees... :S Zou haast bij mijn werk ook zoiets gaan zoeken...
 
hey mss dat een maatje van mij kan helpen.
Hij is professioneel autospuiter en doet ook motoren,ook kunststoflassen enzo.
Dit kan hij tegen een vriendelijke ;) prijs doen.(hij woont in alkmaar)
Stuur me maar een pb'tje als je hulp nodig hebt.

Thanks, hij staat nu bij de dealer voor een schade rapport.
Daarna afwachten wat de uitkomst is en wat de verzekering er van vindt.
 
heb tijdje terug ook een (linker) topkuipdeel gekocht voor mijn 93'er. gewoon in de juiste kleurstelling met stickers d'r al op.. (bevestigingspunten wel ff bewaren) Kost dan wel een paar flinke duiten |(

Edit: staat nog *O* .. heeft de wind recht van vore..

Heb je een adresje of was dit via Marktplaats?
 
Heb je een adresje of was dit via Marktplaats?

Heb me indertijd helemaal ellendig gezocht op internet. maar nix kunnen vinden. vandaar dat ik het vrij prijzig (nieuw) bij Roblichter in ut zand heb besteld.

het goede nieuws was dan wel dat het gewoon een orginele kap was met de juiste kleurstelling en stickers d'r al op..

(lijkt wel of iedereen ze fiets over de linker kant laat kletteren want de rechter kuipdelen waren overal nog vollop te vinden |( (2e hands)

o.a. www.2ehandsonderdelen.nl, www.motorsloop.nl
 
Laatst bewerkt:
Tot en met het dikgedrukte was het nog verstandig.

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik en meerdere met mij, wisten niet van te voren dat het zo hard zou waaien, was ook niet voorspeld bij mijn weten. Dus je toon van "is je eigen schuld had je maar moeten nadenken" slaat kant noch wal.

Mijn motor is gelukkig niet omgevallen (onder een afdak en tegen een schutting aan, dus niet echt vol de wind erop) maar voor hetzelfde geld was het wel mis gegaan.

Als je je hele leven constant paraat bent op alle mogelijke dingen die verkeerd kunnen gaan, dan hou je hier rekening mee, de rest van de wereld is niet paranoia en dan kan dit gebeuren.
Hee, leuk toontje... heb ik ook....

Ik weet niet onder welke steen jij vandaan bent gekropen, maar elke herfst/winter is het weer hetzelfde! En een beetje luisteren (en lezen) zou een hoop onzin uit jouw mond voorkomen. '..... Ik en meerdere met mij wisten van te voren wel dat het hard zou gaan waaien ....'.

Niks paranoia, wij hebben iets wat bij jou ontbreekt*, namelijk een gezond verstand.

Verder was er met de post waarop jij reageert niets mis.... ik probeer alleen maar mee te denken (lees deze zin nog eens rustig na, ik heb 'm speciaal voor jou langzaam getypt......)


* Oh ja en een garage :P .


Edit: bah, toch weer negatief.... |(
 
Laatst bewerkt:
Heb me indertijd helemaal ellendig gezocht op internet. maar nix kunnen vinden. vandaar dat ik het vrij prijzig (nieuw) bij Roblichter in ut zand heb besteld.

het goede nieuws was dan wel dat het gewoon een orginele kap was met de juiste kleurstelling en stickers d'r al op..

(lijkt wel of iedereen ze fiets over de linker kant laat kletteren want de rechter kuipdelen waren overal nog vollop te vinden |( (2e hands)

o.a. www.2ehandsonderdelen.nl, www.motorsloop.nl

Wat een relaxte links! Thanks *O*
 
ik had ook nog gevonden: www.kuipwerk.nl , is hier een centraal topic voor of iets dergelijks? 2ehands adressen? Kan echt helpen voor mensen met wat minder internetshop ervaring, en een hoop geld schelen :)
 
Nou daar komt ie, houdt u vast!
Schade is door de dealer vastgesteld op ca. € 2.300,00
En dat voor een CBR600F uit 1992.....
 
Tering hé! Nieuwprijzen zijn ook gewoon erg hoog, maar als ik jou was zou ik t geld innen en lekker 2e hands onderdelen halen. EN van wat over blijft wat andere leuke dingen voor je brommer halen.

Mijn schade is ook bekend, €530,- Gelukkig kan ik m voor minder weer in orde krijgen, dus dat valt weer mee.
 
ik had ook nog gevonden: www.kuipwerk.nl , is hier een centraal topic voor of iets dergelijks? 2ehands adressen? Kan echt helpen voor mensen met wat minder internetshop ervaring, en een hoop geld schelen :)
Wel een goed idee... zou zeggen: open er een!! *O*
 
Tering hé! Nieuwprijzen zijn ook gewoon erg hoog, maar als ik jou was zou ik t geld innen en lekker 2e hands onderdelen halen. EN van wat over blijft wat andere leuke dingen voor je brommer halen.

Mijn schade is ook bekend, €530,- Gelukkig kan ik m voor minder weer in orde krijgen, dus dat valt weer mee.

Nou is die keuze er wel?
Volgens de verzekeringspolis gaan ze over tot uitkering indien windkracht 7 of hoger is bewezen. Stel dat dit bewezen wordt. Dagwaarde ligt denk ik rond de 2.000-2.200 euro.
Repartie is dan hoger dan de dagwaarde en keren ze de dagwaarde uit.
Kan hem dan misschien wel terug kopen maar of dat dan nog nut heeft?
 
Nou is die keuze er wel?
Volgens de verzekeringspolis gaan ze over tot uitkering indien windkracht 7 of hoger is bewezen. Stel dat dit bewezen wordt. Dagwaarde ligt denk ik rond de 2.000-2.200 euro.
Repartie is dan hoger dan de dagwaarde en keren ze de dagwaarde uit.
Kan hem dan misschien wel terug kopen maar of dat dan nog nut heeft?

volgens mij kan je voor 2000 tot 2200 best een goede F2 kopen

edit: even opgezocht... klikklak
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan