Shit, omgewaaid

volgens mij kan je voor 2000 tot 2200 best een goede F2 kopen

edit: even opgezocht... klikklak

Als de dagwaarde inderdaad (voor een cbr 600F uit 1992 met 45.000km in zeer goede staat) 2.000-2.200 oplevert dan zou dat al super zijn. Heb hem gekocht voor 2.200 dus dan is het verlies nog minimaal.
 
Laatst bewerkt:
Als ik mijn motor binnen zet is dat in de winterstalling bij de motorzaak. Als ik hem daar stal ben ik hem voorlopig kwijt. En ik wil nog blijven rijden zo lang als dat kan. Ik woon zelf in een rijtjes woning met een smalle steeg. Waar de motor niet door kan. En dan nog is mijn hok te klein voor twee motoren. Vandaar wij nu ook op zoek zijn naar een huis met garage. Maar ach ons huis verkoopt niet zo snel. Dus nog ff wachten.

:] :]
 
Als ik mijn motor binnen zet is dat in de winterstalling bij de motorzaak. Als ik hem daar stal ben ik hem voorlopig kwijt. En ik wil nog blijven rijden zo lang als dat kan. Ik woon zelf in een rijtjes woning met een smalle steeg. Waar de motor niet door kan. En dan nog is mijn hok te klein voor twee motoren. Vandaar wij nu ook op zoek zijn naar een huis met garage. Maar ach ons huis verkoopt niet zo snel. Dus nog ff wachten.

:] :]

Ja dat is inderdaad best lastig!
Zelf woon ik ook wel in een rijtjes huis en is ook geen plek in de schuur en wilde daarom eerst een aanbouw aan de schuur maken.
Maar kon me motor bij mijn oom in de garage kwijt.

Moet dan alleen wel even 5minuutjes met de auto rijden, maar achh voor de winterstalling vindt ik dat helemaal niet erg! :)

Straks met de zomer staat die lekker in de achtertuin met een zeiltje.
 
Ja dat is inderdaad best lastig!
Zelf woon ik ook wel in een rijtjes huis en is ook geen plek in de schuur en wilde daarom eerst een aanbouw aan de schuur maken.
Maar kon me motor bij mijn oom in de garage kwijt.

Moet dan alleen wel even 5minuutjes met de auto rijden, maar achh voor de winterstalling vindt ik dat helemaal niet erg! :)

Straks met de zomer staat die lekker in de achtertuin met een zeiltje.

Ik heb ut echt nog veelste goed... :X

me ouders hebbe garage waar ik een fiets kwijt kan.
woon zelf op kamers op een boerderij in omgeving arnhem waar ook een plekje in de schuur is voor een fiets.. :$ zelfs op school staat ie mooi beschut onder het pas aangelegde parkeerdak!!

nu op stage staat ie allen puur op de tocht '(

word nog wat als ik ooit nog es op mezelf ga wone -O-
 
Laatst bewerkt:
Wat een luxe !
Ik moet het doen met mijn plekje op het parkeerterrein.
Een stalling kost zoveel geld dat het motorrijden wel een erg dure hobby wordt.
(oke oke, voor het schade bedrag kon ik waarschijnlijk 1,5 jaar stallen.....)
 
Wat een luxe !
Ik moet het doen met mijn plekje op het parkeerterrein.
Een stalling kost zoveel geld dat het motorrijden wel een erg dure hobby wordt.
Kijken of je samen met iemand uit de buurt een box kunt huren? Bij motorzaken liggen ook nog wel eens advertenties, Of zoeken op marktplaats... ik betaal 25 euro per maand, valt wel mee toch??
 
Kijken of je samen met iemand uit de buurt een box kunt huren? Bij motorzaken liggen ook nog wel eens advertenties, Of zoeken op marktplaats... ik betaal 25 euro per maand, valt wel mee toch??

Voor 25,00 per maand wil ik ook wel huren.
Voor 114,00 per maand wacht ik wel even tot ik iets goedkopers vind.
 
Voor 25,00 per maand wil ik ook wel huren.
Voor 114,00 per maand wacht ik wel even tot ik iets goedkopers vind.
Of zoek je er nog 3 bij toch? Genoeg motorrijders hoor... kijk eens in je regio topic bijv??
Of zet anders een ad op marktplaats :Y
 
Goed kan ook wel een garage/box huren. Maar als je eerst met de auto of fiets daarna toe moet. Want er is onze buurt niet veel te huur. Nee, dat is ook geen optie voor ons. :] :]
 
Maar als je eerst met de auto of fiets daarna toe moet. :] :]
Geldt voor mij ook, ik moet er met de auto of de fiets heen.
Maar liever dat, dan dat ie omwaait, of nog erger: je doet de gordijnen open, kijkt naar buiten en.... hij is weg -O- Ga ik niet op zitten wachten...
 
Ja goed als je dan toch éénmaal in je auto zit, en weet dat je toch geen files tegenkomt. Is de verleiding groot om toch maar verder met de auto te gaan. Of je nu twintig minuten er over doet om bij je motor te komen of dertig minuten bij je werk. Ja wat voor keuze neem je dan? :] :]
 
Gisteren gebeld door de dealer. De schade-expert is langsgeweest en op een paar kleine dingen na wordt alles gerepareerd (niet: krasje spiegel, krasje dynamodeksel, achterstepje iets krom).
Ben blij !!! *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Gisteren gebeld door de dealer. De schade-expert is langsgeweest en op een paar kleine dingen na wordt alles gerepareerd (niet: krasje spiegel, krasje dynamodeksel, achterstepje iets krom).
Ben blij !!! *O* *O* *O*

Woehoe *O* F2's moeten ook gewoon blijven rijden!!!

Zijn nou niet de meest vitale onderdelen.. Kan je op een rustige zondagmiddag op je gemak nog es een keer opknappe..

Nu dus met het begrote schadebedrag maar opzoek naar een veilige stalling?
 
Even een vraagje tussen door. Als het nou zo hard begint te waaien dat het voor je motor spannend word als ie stilstaat, is het dan beter om hem op de middenbok of op je zijstandaard te zetten.

Ps ik ben in het gelukkige bezit van beide.
 
Zijstandaard, lager zwaartepunt en de drie punten waar hij op leunt staan verder uit elkaar.
 
Mijn Ducati Monster was ook eens omgewaaid. Als hij 1mm opgetild wordt door de wind dan klapt de standaard automatisch in. Maar hij is ook eens naar rechts omgewaaid, over zijn dode punt.

Toen was hij weer symmetrisch. Wel alles gerepareerd. Tank en frame waren gelukkig niet beschadigd. De rest was afschroefbaar dus vervangbaar (en kostbaar).
 
Terug
Bovenaan Onderaan