SHIT! PB stopt ermee in NL-uitvoering! :(

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Kreeg gisteren brief in de bus van Motomax, uitgever van de PErformance Bikes bladen...

De NL-versie van het blad stopt ermee! :( :( :(

GVD! Is het enige motorblad waar ik abbo van heb! Ik vind het het beste motor-blad wat er is...wat een schijtzooi zeg!

Ze willen wel de engelse versie sturen, maar dan moet ik dat dan wel schriftelijk aanvragen voor 25 juni! Wat een eikels zeg!

Als je dus niet reageert ben je dus je abbo-geld kwijt! :(

Echt HEEL jammer dat ze stoppen zeg! :r

_________________
Mijn http://www.bikepics.com/pictures/03120/ (motor) doet de 400m in 10,5sec @ 216km/u. Echt wel beter! :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-06-11 01:15 ]
 
Ik heb hier ook een vertaalde liggen.
Het lees veel prettiger, maar af en toe is het irritant als je ze net doen alsof ze een eigen blad maken? :?
 
Ja, okee....maar de engelse is soms best moeilijk te lezen door alle "bike"-taal die ze gebruiken...
Normaal heb ik totaal geen moeite met engels (ben nog geen site tegen gekomen die ik niet snapte), maar die engelse PB is toch wel lastig! 8-)
 
Dit is zeker niet cool!

Nadeel van het engelse blad vind ik de vele advertenties en je hebt ook nog eens niks aan die advertenties. Het is geloof ik ook nog eens twee keer zo duur ?!?
 
De NL-versie van het blad stopt ermee! :( :( :(
GVD! Is het enige motorblad waar ik abbo van heb! Ik vind het het beste motor-blad wat er is...wat een schijtzooi zeg!
Als je dus niet reageert ben je dus je abbo-geld kwijt! :(
PB laat zich niet vertalen...

Dat het een stelletje oplichters waren stond vanaf het begin eigenlijk wel vast. Zij die daar met open ogen intrapte en de veel betere engelse versie links lieten liggen die...

tja... wie sage ich das jetzst...
 

Ik koop af en toe de PB maar ik vind het niet best. Het is in mijn ogen een slap aftreksel van de Engelse PB. En dat jargon waar jij het over hebt dat leer je in de loop der tijd makkelijk lezen.


 
En toch baal ik ervan...en ja, de engelse versie is veel beter...maar ja, gewoonte he...
 
daar baalde ik ook behoorlijk van toen ik die brief kreeg ......grrrrr
maar een paar bladen gehad en een shoei helm was lid voor 3 jaar .

vond het best leuk dat nederlands en dan die lijpe brille kop :)
paste voor geen meter maar las wel lekkur weg

 
Terug
Bovenaan Onderaan