shit shit shit shit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kut klote tering, maar jij bent er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, is toch het belangrijkst.


En om het toch een beetje goed te maken voor je.


full
 
heb het ook zovaak meegemaakt: gevaarlijke bejaarde bestuurders in het verkeer '(

ridder te voet.. stond ik gewoon in de middenberm te wachtten om over te steken.. reed een bejaarde man met z'n auto de middenberm in om vervolgens mij 5 meter door de lucht te laten slingeren, het scheelde maar 1 meter en of ik was geschept door een stadsbus.. resultaat: een kapot horloge, zelf had ik alleen schaafwonden.. en hij kon nog zoooo goed rijden volgens zijn kinderen :(

rij ik met de motor op een weg buiten de bebouwde kom (80 km/h) .. ik reed ongeveer 85, bochtje naar rechts, rijd er ineens zo'n brommobiel met een bejaard echtpaar met zo'n 30 km/h voor me op de weg! remmen kon niet meer, gelukkig uit reactie gas bij gegeven en links ingehaald.. meneer aangehouden en netjes uitgelegd dat hij beter op het fietspad kon rijden, antwoord: "Bemoei je er niet mee jij gevaarlijke motorrijder, jij rijdt hier toch zo hard." .. en dit heb ik dus echt NIET verzonnen :(

waar ze ook goed in zijn is met 50km/h invoegen op de snelweg, denken altijd voorrang te hebben, slingergedrag, geen richting aangeven... ok er zijn ook genoeg jonge wegpiraten }) maar die zijn meer een gevaar voor zichzelf op de weg dan voor anderen..
 
Shit hé, klote voor je :( .. ;(
Heb je net je brommer ingereden gebeurt er zoiets met zo,n seniele trut!Kun je weer van voor af aan beginnen |(

Veel suc6 met herstel en verzekering gewenst iig!
Zou dan toch voor die Special edition gaan als ik jou was? Je ruilt niks in dus zul je wel fors korting krijgen......toch :?
 
Het gezeik is dat jij heel erg waarschijnlijk de rekening zal mogen betalen. Je mag namelijk niet rechts voorbijsteken. ;(

Sterkte en beterschap!
Ps, die brommert was toch serieus full omnium verzekerd he?!
Eneeuhh, zeker klacht indienen voor vluchtmisdrijf he!!
Onmiddelijk gechecked, met getuigen (3stuks)
OMA HAALDE MIJ IN :j :j })
 
Dus dit betekend dat op de belgentoerrit die MV er niet bij zal zijn ;( en ik had zo graag eens eentje zien en horen rijden ;(

maar de volgende fiets zal tegen dat die rit door gaat al wel weer ingereden zijn zeker, dus :j them all and :]
 
Hmz. Echt zo klote.... heb d'r eigenlijk geen woorden voor.

Ik zag de topic titel en was al bang dat er iets met de MV was, maar stiekem hoopte ik dat je het heel erg vond dat je weer naar je schoonmoeder moest ofzo.

Heel veel sterkte, en als ik dit zo lees, dan denk ik da'k ook maar eens zo'n rugbeschermer aan moet schaffen. (Je weet natuurlijk nooit....)
 
gvd altijd hetzelfde met die koekblikken ik hoop dat alles met jou goedkomt en met je supermooie motor.sterkte.
 
Is er eens een exclusieve fiets hier op MF, gebeurt er dit mee '(

Gelukkig heb je zelf nix.
Ik zou wachten op een andere MV ipv een Mille :)
Hebben ze nergens een MV te koop waar je dealer wat mee kan regelen?
 
....

(wou hier megaflame neerzetten tegen oudjes in het verkeer maar kon me nog net inhouden..)

Gelukkig ben je zelf redelijk okee, is het belangrijkste. En als ik dit zo lees moet ik ook maar eens aan zo'n Dainese backprotector gaan denken, zonder zo'n ding en dan met een vaart tegen een auto of iets anders wat niet meegeeft klappen met je rug, brrr. ;(

Ben ERG blij dat je het overleefd hebt! :} Zonde van je MV '( maar goed, die is te vervangen.

*#&%^%* bejaarden in het verkeer ook altijd :j (sorry, kon het toch niet laten)
 
niets serieus maar toch nachtje blijven, inderdaad ja :j :j :j

btw dat doen ze om zeker tezijn dat als je toch nog inwendige bloeding(en) mocht hebben dat ze snel kunnen ingrijpen. als het gebeurd dan is dat veelal in de eerste 24h.
inwendige bloeding(en); als het fout gaat kan je in shock raken en mogelijk overlijden.

dus je moet blij zijn dat ze je niet direct naar huis hebben laten gaan.
 
Kut zeg, na een avond feest was dit het laatste wat ik wou lezen.

Sigma...heel veel sterkte voor/met jezelf en je fiets...

Zwaar klote zeg...de fiets der fietsen '(

Sterkte!!!
 
Heel erg matig...

Tja, erg afgezaagd ondertussen, maar ik ben blij dat je er nog redelijk heelhuids van af bent gekomen!

Heel erg zonde van de motor natuurlijk...

Ik ging al niet van huis zonder de Dainese rugpro, maar zal er nu dit allemaal gehoord te hebben (ook dat van bananeman) er toch anders tegen aan kijken...

Succes in ieder geval!!
 
toch wel, heb zelf paramedische opleiding gehad, voel me buiten de spierpijn kiplekker en heb geen enkel symptoom van hersenschudding of dergelijke (mijn helm was ook onbeschadigd voor ik hem wegsmeet)
 
heb er nog een, denk alleen dat ik de eerste week mijn voeten niet op de pootjes krijg :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan