shit shit shit shit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gloeinde %$@&^@^%$&,
DE 2e Belg dit weekend die bijna door een bejaarde doodgereden is !!! Na iBuzze
Sterreporter iBuZze zelf in ongeval betrokken !
nu jij ook al!! KL***-oudjes !! :( :( :( :( :(
Als je niet meer kunt rijden of tussen de strepen kan blijven, blijf dan achter dat stuur weg verdorie!!! :(


BALEN voor je, en dikke dikke beterschap toegewenst man !!
 
Gloeinde %$@&^@^%$&,
DE 2e Belg dit weekend die bijna door een bejaarde doodgereden is !!! Na iBuzze
Sterreporter iBuZze zelf in ongeval betrokken !
nu jij ook al!! KL***-oudjes !! :( :( :( :( :(
Als je niet meer kunt rijden of tussen de strepen kan blijven, blijf dan achter dat stuur weg verdorie!!! :(


BALEN voor je, en dikke dikke beterschap toegewenst man !!

Het ongeval was afgelopen juli, maar hij heeft pas onlangs bericht gekregen van de verzekering(
fuckyou2.gif
) over de schaderegeling.
 
damn :( :( ik heb opeens de behoefde om al mijn
ervaringen met bejaarden in het vekeer op te
sommen (allemaal slecht uiteraard) maar zal ik
jullie besparen..

success met de verzekering en revalideren!


idd dat bespaar ik jullie ook ff ...ben vaak bijna dood geweest op brommer fiets enz door oude kakkerlakken

succes vriend...ga in vrede
 
ik vermoedde al zo'n inhoud bij het zien van de topictitel maar het is toch weer ff vol spanning lezen tot je ziet dat de gevolgen voor de verderzetting van de 'species' gewaarborgd bleef... :X

Sigma veel succes met herstel en heraanschaf..

wat ik alleen niet snap is dat er hier over MV en Kawa wordt gesproken maar dat je icoontje toch duidelijk een Soes bevat... en ik je ook alleen nog maar op Soes heb zien rijden :? :? :?
 
Ehh mensen, dit is een topic van vorig jaar zomer.... :X

:z :z

Sigma heeft na de MV een Kawa gehad (iedereen welbekend :+ ) en rijdt nu op een Gixxer 1000. :z
 
is al gebeurd, rechtsbijstand is vd verzekering, elk eigen kosten is geen enkele firma betalen is allebei verzekeringen gelukkig

eikels :(


leg eens uit....."elk eigen kosten is geen enkele firma betalen"...etc... lijkt wel abakadabra.....!!!! :? :?
 
Was wel een hele vreemde gewaarwording. ik zit te lezen en d8 Sigma rijdt toch (sinds kort) een gixxer 1000, hoe komt ie in hemelsnaam aan een MV. toen gekeken naar de datum :+ bleek dat ik dit niet kon weten omdat ik toen nog nooit van het M-F gehoord had. dat moet wel wennen geweest zijn van een MV naar een ZX-6 maar gelukkig nu weer een gixxer duizend! :9~

[me]Rider -X- weet eigenlijkk niet waarom hij dit post maar ga het niet voor nix tikken dus toch maar posten
[/me]

:?
 
Amai men kloten Sig !

Das altijd dezelfde kutmetpruimen met die verzekeringsmaatschappijen !!!!!!
Just hetzelfde als bij mij :

Johnny pikt ideale lijn in S-bochtje en maait mij aan gruizelementen.....Ik in mijn fout gesteld ,in beroep ook

Steek auto voorbij , die draait terug zonder te pinken of kijken,ik weer aan gruizelementen en moto in 2 gescheurd.....Zaak geseponeerd,ni genoeg bewijzen ,ik had godverdomme 2 getuigen !!!In beroep ook niks....

Klootzak rijdt door het rood komende van links en ik bevind mij op een voorrangsbaan !!!!.....Ieder eigen kosten,heb verdomme ook hier 2 getuigen !!
Ben daar nu tregen in beroep gegaan ...



Al die fucking kutrechters en verzekeraars moeten die hoop egoïstische op geld belustte stront eens uit hun oren en ogen krabben en eens gewoon oordelen zoals een volwassen mens verdomme ! :( :( :( :( :( :(

Je kosten aan je MV waren waarschijnlijk te hoog naar hun zin en ze hebben het onderling op een akkoordje gegooid , wedde ?


Fuck'm all !
 
Ehh mensen, dit is een topic van vorig jaar zomer.... :X

:z :z

Sigma heeft na de MV een Kawa gehad (iedereen welbekend :+ ) en rijdt nu op een Gixxer 1000. :z

Waaahahahh lol, dat ik me zo heb laten vangen...
Is dat geen idee voor het forum? om oude topics in een andere kleur te laten verschijnen ???
 
*&$verdomme man! Preventief opsluiten die lui, allemaal!!! :( :(
Sterkte met je revalidatie, hopelijk kan je weer vlug lekker :]

Peregrine denkt dat ie ook maar zo'n protector aan moet schaffen...
 
Was wel een hele vreemde gewaarwording. ik zit te lezen en d8 Sigma rijdt toch (sinds kort) een gixxer 1000, hoe komt ie in hemelsnaam aan een MV. toen gekeken naar de datum :+ bleek dat ik dit niet kon weten omdat ik toen nog nooit van het M-F gehoord had. dat moet wel wennen geweest zijn van een MV naar een ZX-6 maar gelukkig nu weer een gixxer duizend! :9~

[me]Rider -X- weet eigenlijkk niet waarom hij dit post maar ga het niet voor nix tikken dus toch maar posten
[/me]

:?

Had hem toen bij mijn kawa bijgekocht...geldgebrek heeft me dus laten kiezen voor een gixxer ipv de kawa, een mens wil toch wat :P
 
*&$verdomme man! Preventief opsluiten die lui, allemaal!!! :( :(
Sterkte met je revalidatie, hopelijk kan je weer vlug lekker :]

Peregrine denkt dat ie ook maar zo'n protector aan moet schaffen...

Op vrijdag 23 mei 2003 10:34 schreef Orpheus het volgende:
Ehh mensen, dit is een topic van vorig jaar zomer.... :X

:z :z

Sigma heeft na de MV een Kawa gehad (iedereen welbekend :+ ) en rijdt nu op een Gixxer 1000. :z

:z
 
Jij hebt echt geluk dat je hier nog zo kunt typen lijkt mij. Gelukkig is er zo te zien ook niet echt veel schade aan jezelf zo dat scheelt alweer.

Een spoedig herstel toegewenst
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan