shit shit shit shit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Amai men kloten Sig !

Das altijd dezelfde kutmetpruimen met die verzekeringsmaatschappijen !!!!!!
Just hetzelfde als bij mij :

Johnny pikt ideale lijn in S-bochtje en maait mij aan gruizelementen.....Ik in mijn fout gesteld ,in beroep ook

Steek auto voorbij , die draait terug zonder te pinken of kijken,ik weer aan gruizelementen en moto in 2 gescheurd.....Zaak geseponeerd,ni genoeg bewijzen ,ik had godverdomme 2 getuigen !!!In beroep ook niks....

Klootzak rijdt door het rood komende van links en ik bevind mij op een voorrangsbaan !!!!.....Ieder eigen kosten,heb verdomme ook hier 2 getuigen !!
Ben daar nu tregen in beroep gegaan ...



Al die fucking kutrechters en verzekeraars moeten die hoop egoïstische op geld belustte stront eens uit hun oren en ogen krabben en eens gewoon oordelen zoals een volwassen mens verdomme ! :( :( :( :( :( :(

Je kosten aan je MV waren waarschijnlijk te hoog naar hun zin en ze hebben het onderling op een akkoordje gegooid , wedde ?


Fuck'm all !


Woefie.....je lijkt wel een kat met 7 levens..... O-)
Zou je niet eens een beetje uitkijken...!!!
 
Ey sigma, anders ff je begin post veranderen ofzow ;) , er blijven van dit soort reply;s komen ;)
 
full
 
[me]Viccie is benieuwd hoeveel mensen sigma nog sterkte gaan wensen met z'n herstel voor ze erachter komen dat dit topic al een jaar oud is[/me]
 
Je hebt gelijk,maar van een zere rug kun je lang last hebben.... :(
Is dat met de verzekering overigens al goed gekomen,en heppie intussen alweer een nieuwe MV kenne ophalen? :+
 
sigma, heb jij je centjes al terug gezien van dit ongeluk
heb alleen maar de eerste pagina gelezen, en ik had u graag veel sterkte gewenst en zo
maar toen reed ik zelf nog niet en zo........
wou eens weten hoe lang het duurt vooraleer ja alles ongeveer terugvordert
thanks
 
Klinkt bekend , ook is bijna omver gerede als ik een auto langs links verbij stak die al 500 meter 2 km per uur aan het rijde was ( lang mee gewacht omdat ze een beetje zigzagde ) dan draait ze juist naar links , oud mens van 70 die erachter zat alsof ze een f1 aan het rijde was , en dan dee ze nog teken naar mij dat ik zot was |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan