shit shit shit shit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Heb vandaag een lekkere trip naar de Ardennen gepleegd met de MV, tegen dat ikin Bastogne was zat ik op mijn 4000 km en was ie super de luxe ingereden (into the redzone :P :P )

Een 200 km rondgescheurd in de Ardennen, dan terug richting huis. Kom ik aan de allerlaatste bocht voor mijn thuis, op een 100 km baan met 2 rijvakken een leuke lange linkse bocht.
Ga met een lekkere 140 de bocht in rijdt er een koekblik op het linkervak tegen ik schat maximum 50 km/u. Ik laat mij naar de buitenkant van de bocht komen, net als ik er naast ben komt de auto heel bruusk op mijn vak, ik rem maar krijg een tik regen het voorwiel, het enige wat ik nog kon doen was mij onderuit remmen (anders frontaal op geparkeerde auto)
De motor onderuit op de stoeprand, halve radslag door een tuinmuurtje op het terras van een taverne( de enige lege tafel heeft ie meegepakt)
Ik op mijn zij een 20 a 30 meter gegleden en dan rug eerst op de zijkant van een golfje (golfjes zijn hard)

De bejaarde trut in de Nissan reed gewoon lekker door, een 300 meter verder aan de lichten heeft een getuige haar gestopt, een bejaarde trut compleet met grijze knot. Gaat zij eerst nog naar haar eigen wagen kijken, trut.

Politie erbij, ziekenwagen en MUG erbij, had absoluut geen zin om mee te gaan. Toen de dokter echter de linker balk van de golf toonde (die 10 cm naar binnen stond) en de deur die omhoog stond toch maar ff meegegaan. :} :} Dainese rugbeschermer :} :} Zowat heel mijn lijf gexrayed, niets serieus maar toch nachtje blijven, inderdaad ja :j :j :j

Politie is nog in het ziekenhuis geweest, mevrouw had verklaard dat ze moeite heeft om tussen de lijnen te blijven en ze had me niet gehoord omdat, inderdaad: ZE KLOTE DOOF IS. Politie was wel heel vriendelijk en behulpzaam. Er ging wel naar de procureur gebeld worden om haar rijbewijs in te trekken en haar verzekering is ook in orde. :} :}

Heb reeds naar de dealer gebeld die hem is komen ophalen. het frame staat heel erg krom, blok is gebarsten, voorwiel is in 2 gebroken, kuip is in 100 stukken

dus de rekening is: MV (4 weken oud) FUBAR, dainesse broek heel erg geschaafd, digi camera (onderin motor in stukken van elkaar (daar gaan de piccies)Helm naar de kloten (heb ik mee naar het wijf gegooid toen ze terug kwam met de getuige) en een bloeduitstorting over 50 pct. van me rug.

Nu snel nog ff een pijn stillertje nemen ;(
 
Laatst bewerkt:
Rustig blijven, je MV en de rest is te vervangen, jij niet.
MF zal anders weer een plaatsje leger worden zonder jou.
Sterkte met je gezondheid.
 
AAAAAAAH!!!
Verschrikkelijk dat je zoiets moet overkomen... en dat met je MV...

Tuurlijk zijn het die ouwe mensen weer om het vooroordeel tegen ouwe mensen in het verkeer nog ff te bevestigen... :( :( :(

Wat verschrikkelijk klote voor je. '(

Beterschap en veel succes met het uitzoeken van je nieuwe MV en je nieuwe pak.
 
Jezus, jezus, jezus! Klote!
Kutwijf.
Hopelijk dokt de verzekering snel en vallen je verwondingen mee.
Succes.
 
jeetje,... je mag blij zijn dat je dit nog kan neer typen als ik dat zo lees...

wel klote van je mooie motor..!

die dainese rugprotectors zien er dus nie alleen mooi uit, maar werken ook... :}

sucses verder...
 
Damn :( Achterlijke fossielen

:} voor backprotectors. Ook Bananeman had na zijn crash een scheur in zijn backprotector zitten.
 
Holy Fuck, das klote!

Eerst dat ding door de politie ontmaagd, nu
op brute wijze verkracht door een bejaarde.

Dat wordt weer een paar weekjes wachten op een nieuwe. Wel effe een fikse korting bedingen natuurlijk, twee MV Agusta's binnen een maand verkoopt ie normaal nooit... ;)
 
damn :( :( ik heb opeens de behoefde om al mijn
ervaringen met bejaarden in het vekeer op te
sommen (allemaal slecht uiteraard) maar zal ik
jullie besparen.. toch vreemd, als ze zelf al
weet dat ze niet tussen de lijnen kan rijden en
niets hoort dat ze gewoon blijft rijden

success met de verzekering en revalideren!
 
;( Niet normaal net een week een heuse MV en dan zoiets!
Dikke :j voor die bejaarde, zo'n seniele snol is straks waarschijnlijk nog boos ook dat haar rijbewijs wordt ingenomen terwijl ze voor het zelfde geld een dooie op haar geweten had gehad. :(
 
Heb vandaag een lekkere trip naar de Ardennen gepleegd met de MV, tegen dat ikin Bastogne was zat ik op mijn 4000 km en was ie super de luxe ingereden (into the redzone :P :P )

Een 200 km rondgescheurd in de Ardennen, dan terug richting huis. Kom ik aan de allerlaatste bocht voor mijn thuis, op een 100 km baan met 2 rijvakken een leuke lange linkse bocht.
Ga met een lekkere 140 de bocht in rijdt er een koekblik op het linkervak tegen ik schat maximum 50 km/u. Ik laat mij naar de buitenkant van de bocht komen, net als ik er naast ben komt de auto heel bruusk op mijn vak, ik rem maar krijg een tik regen het voorwiel, het enige wat ik nog kon doen was mij onderuit remmen (anders frontaal op geparkeerde auto)
De motor onderuit op de stoeprand, halve radslag door een tuinmuurtje op het terras van een taverne( de enige lege tafel heeft ie meegepakt)
Ik op mijn zij een 20 a 30 meter gegleden en dan rug eerst op de zijkant van een golfje (golfjes zijn hard)

De bejaarde trut in de Nissan reed gewoon lekker door, een 300 meter verder aan de lichten heeft een getuige haar gestopt, een bejaarde trut compleet met grijze knot. Gaat zij eerst nog naar haar eigen wagen kijken, trut.

Politie erbij, ziekenwagen en MUG erbij, had absoluut geen zin om mee te gaan. Toen de dokter echter de linker balk van de golf toonde (die 10 cm naar binnen stond) en de deur die omhoog stond toch maar ff meegegaan. :} :} Dainese rugbeschermer :} :} Zowat heel mijn lijf gexrayed, niets serieus maar toch nachtje blijven, inderdaad ja :j :j :j

Politie is nog in het ziekenhuis geweest, mevrouw had verklaard dat ze moeite heeft om tussen de lijnen te blijven en ze had me niet gehoord omdat, inderdaad: ZE KLOTE DOOF IS. Politie was wel heel vriendelijk en behulpzaam. Er ging wel naar de procureur gebeld worden om haar rijbewijs in te trekken en haar verzekering is ook in orde. :} :}

Heb reeds naar de dealer gebeld die hem is komen ophalen. het frame staat heel erg krom, blok is gebarsten, voorwiel is in 2 gebroken, kuip is in 100 stukken

dus de rekening is: MV (4 weken oud) FUBAR, dainesse broek heel erg geschaafd, digi camera (onderin motor in stukken van elkaar (daar gaan de piccies)Helm naar de kloten (heb ik mee naar het wijf gegooid toen ze terug kwam met de getuige) en een bloeduitstorting over 50 pct. van me rug.

Nu snel nog ff een pijn stillertje nemen ;(

en dan vindt jij nog maar shit??
meteen de oma onder de groene zoden stoppen!!

iig sterkte.
 
T*ring is dat ff schrikken
angry_smile.gif

,sterkte en een snel herstel gewenst .



een 5 jaarlijkse test voor bestuurders is misschien nog niet zo gek als je dit zo leest .
 
Heel veel sterkte kerel. Gruwelijk balen van je motor, maar daar zijn verzekeringen voor. En die ouwe taart moeten ze d'r rijbewijs afnemen, dat soort fossielen horen niet thuis op de weg.
 
Klinkt allemaal vrij ernstig en alsof jij al je geluk voor de rest van je leven hebt verbruikt !
Dit had je natuurlijk nooit kunnen voorkomen met zo'n fossiel achter het stuur.
Die Dainese rugprotectoren zijn inderdaad hartstikke goe....never leave without one ..

Beterschap en neem nog een paracetamolletje of twee.
*D
 
Holy Fuck, das klote!

Dat wordt weer een paar weekjes wachten op een nieuwe. Wel effe een fikse korting bedingen natuurlijk, twee MV Agusta's binnen een maand verkoopt ie normaal nooit... ;)

Minstens 4 maand wachten, heeft wel nog een special parts in deshowroom staan (a 28.000 Euro) ;(

Ga mischien wel eens kijken naar die RSV MILLE R special edition die bij Selbach staat
 
Op zaterdag 22 juni 2002 23:24 schreef Sigma het volgende:Ga mischien wel eens kijken naar die RSV MILLE R special edition die bij Selbach staat

Aprilia RSV Mille R Haga replica :}
Of (als je ook nog een berg smartegeld beurt) :
http://info.motonline.com/tornadobenelli/eng.htm (Benelli)
 
Het gezeik is dat jij heel erg waarschijnlijk de rekening zal mogen betalen. Je mag namelijk niet rechts voorbijsteken. ;(

Sterkte en beterschap!
Ps, die brommert was toch serieus full omnium verzekerd he?!
Eneeuhh, zeker klacht indienen voor vluchtmisdrijf he!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan