SHIT,SHIT,SHIT

B2

MF veteraan
4 jul 2001
1.805
17
Belgie (Gent)
Ik ben dus voorlopig motorloos (en misschien wel voor veel langer.)
Vrijdag rustig een Range Rover aan het inhalen toen die opeens besliste...he, op die parking moet ik zijn en eventjes links afdraait. Ik heb nog geprobeerd ervoor te raken maar hij bleef maar verderrijden -zag me niet-.
Dus motor: voorvork verbogen,collector gebroken,kuip volledig naar de zak...om kort te zijn: total loss ;( .
Nu wachten op wat de verzekering zegt, hopelijk goed nieuws, anders weet ik echt niet wat gedaan.

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
45
Assen
Ben je lekker mee. Kut zeg. Idd maar hopen dat de verzekering snel over de brug komt.

Zelf verder niets? :(

LCB

MF veteraan
14 dec 2001
9.591
0
Ik hoop het beste voor jou en fiets. Hoe ben je er zelf vanaf gekomen?

Sterkte met alles

B2

MF veteraan
4 jul 2001
1.805
17
Belgie (Gent)
Zelf gelukkig niets, eerst wat hoofdpijn en duizeligheid van de slag, en de volgende dagen stijf in de spieren. Ben wel voor de zekerheid naar de dokter geweest.

**Lara**

MF veteraan
3 jan 2002
27.592
712
51
Hoevelaken
Bezoek site
Ik ben dus voorlopig motorloos (en misschien wel voor veel langer.)
Vrijdag rustig een Range Rover aan het inhalen toen die opeens besliste...he, op die parking moet ik zijn en eventjes links afdraait. Ik heb nog geprobeerd ervoor te raken maar hij bleef maar verderrijden -zag me niet-.
Dus motor: voorvork verbogen,collector gebroken,kuip volledig naar de zak...om kort te zijn: total loss ;( .
Nu wachten op wat de verzekering zegt, hopelijk goed nieuws, anders weet ik echt niet wat gedaan.
Man wat klote voor je, ik hoop dat de verzekering het snel regelt, kan je weer een motor kopen. sterkte

B2

MF veteraan
4 jul 2001
1.805
17
Belgie (Gent)
Hmm, balen!!! Wees blij dat je zelf niks hebt, die Range Rovers zijn lompe bakken. Maarreh, moet dat niet via de verzekering van die automobilist geregeld worden? Dus zit je toch altijd goed? :?

Sterkte ermee in ieder geval!
niet als ze moeilijk beginnen doen en hij blijft vasthouden dat hij zijn richtingaanwijzer wel had aangestoken, is dan woord tegen woord.

Dinky Toy

MF veteraan
2 nov 2001
6.094
0
40
Ik denk dat ik een nieuwe politieke partij opricht

met als slogan

DOOD AAN DE KOEKBLIKKEN

mmhhh denk dat ik niet echt super veel steun krijg

Ryser

MF veteraan
11 dec 2001
1.507
0
41
Goor
www.veiligglijden.nl
Sh#t zeg! Onderuit gaan is al kl#te, maar als je dan ook nog moet gaan touwtrekken, omdat de tegenpartij z'n No-Claim d'r niet aan wil zien gaan dan wordt je natuurlijk wel erg

Suc6

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.838
0
niet als ze moeilijk beginnen doen en hij blijft vasthouden dat hij zijn richtingaanwijzer wel had aangestoken, is dan woord tegen woord.
Kun je niet zeggen dat je er al naast zat op het moment dat hij ineens bedacht naar links te gaan?

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
1
www.kika.nl
Waren er geen getuigen? Maar sowieso, die Range Rover gast sloeg af en moet er dus zeker van zijn dat het veilig is. Simpele verkeersregels. Wat hij had te melden na het ongeluk?
Dat idee had ik ook al. Diegene die afdraait moet al het rechtdoorgaand verkeer voor laten gaan...

Ennuh de politie laten komen :?

Kaboom

MF'er
1 jul 2001
144
0
Toch heb je nog geluk. Ik las vandaag dat een collega motorrijder(25) uit Renswoude is overleden na een soortgelijk ongeval ;)

Evengoed rot voor jou!