SHIT,SHIT,SHIT

B2

MF veteraan
Donateur
4 jul 2001
2.241
495
Belgie (Gent)
Ik ben dus voorlopig motorloos (en misschien wel voor veel langer.)
Vrijdag rustig een Range Rover aan het inhalen toen die opeens besliste...he, op die parking moet ik zijn en eventjes links afdraait. Ik heb nog geprobeerd ervoor te raken maar hij bleef maar verderrijden -zag me niet-.
Dus motor: voorvork verbogen,collector gebroken,kuip volledig naar de zak...om kort te zijn: total loss ;( .
Nu wachten op wat de verzekering zegt, hopelijk goed nieuws, anders weet ik echt niet wat gedaan.
 
Ben je lekker mee. Kut zeg. Idd maar hopen dat de verzekering snel over de brug komt.

Zelf verder niets? :(
 
Da's goed klote joh :(
Hopelijk heb je zelf niets opgelopen.

Succes met de afhandeling via de verzekering iig.

Etienne
 
Ik hoop het beste voor jou en fiets. Hoe ben je er zelf vanaf gekomen?

Sterkte met alles
 
Hmm, balen!!! Wees blij dat je zelf niks hebt, die Range Rovers zijn lompe bakken. Maarreh, moet dat niet via de verzekering van die automobilist geregeld worden? Dus zit je toch altijd goed? :?

Sterkte ermee in ieder geval!
 
Zelf gelukkig niets, eerst wat hoofdpijn en duizeligheid van de slag, en de volgende dagen stijf in de spieren. Ben wel voor de zekerheid naar de dokter geweest.
 
Ik ben dus voorlopig motorloos (en misschien wel voor veel langer.)
Vrijdag rustig een Range Rover aan het inhalen toen die opeens besliste...he, op die parking moet ik zijn en eventjes links afdraait. Ik heb nog geprobeerd ervoor te raken maar hij bleef maar verderrijden -zag me niet-.
Dus motor: voorvork verbogen,collector gebroken,kuip volledig naar de zak...om kort te zijn: total loss ;( .
Nu wachten op wat de verzekering zegt, hopelijk goed nieuws, anders weet ik echt niet wat gedaan.
Man wat klote voor je, ik hoop dat de verzekering het snel regelt, kan je weer een motor kopen. sterkte
 
Hmm, balen!!! Wees blij dat je zelf niks hebt, die Range Rovers zijn lompe bakken. Maarreh, moet dat niet via de verzekering van die automobilist geregeld worden? Dus zit je toch altijd goed? :?

Sterkte ermee in ieder geval!

niet als ze moeilijk beginnen doen en hij blijft vasthouden dat hij zijn richtingaanwijzer wel had aangestoken, is dan woord tegen woord.
 
Ik denk dat ik een nieuwe politieke partij opricht


met als slogan

DOOD AAN DE KOEKBLIKKEN

mmhhh denk dat ik niet echt super veel steun krijg
 
Sh#t zeg! Onderuit gaan is al kl#te, maar als je dan ook nog moet gaan touwtrekken, omdat de tegenpartij z'n No-Claim d'r niet aan wil zien gaan dan wordt je natuurlijk wel erg
misc.php

Suc6
 
niet als ze moeilijk beginnen doen en hij blijft vasthouden dat hij zijn richtingaanwijzer wel had aangestoken, is dan woord tegen woord.

Kun je niet zeggen dat je er al naast zat op het moment dat hij ineens bedacht naar links te gaan?
 
niet als ze moeilijk beginnen doen en hij blijft vasthouden dat hij zijn richtingaanwijzer wel had aangestoken, is dan woord tegen woord.

Dan nog moet hij eerst kijken of de weg vrij is voor hij afslaat!!!
 
niet als ze moeilijk beginnen doen en hij blijft vasthouden dat hij zijn richtingaanwijzer wel had aangestoken, is dan woord tegen woord.
Waren er geen getuigen? Maar sowieso, die Range Rover gast sloeg af en moet er dus zeker van zijn dat het veilig is. Simpele verkeersregels. Wat hij had te melden na het ongeluk?
 
Waren er geen getuigen? Maar sowieso, die Range Rover gast sloeg af en moet er dus zeker van zijn dat het veilig is. Simpele verkeersregels. Wat hij had te melden na het ongeluk?
Dat idee had ik ook al. Diegene die afdraait moet al het rechtdoorgaand verkeer voor laten gaan...

Ennuh de politie laten komen :?
 
Toch heb je nog geluk. Ik las vandaag dat een collega motorrijder(25) uit Renswoude is overleden na een soortgelijk ongeval ;)

Evengoed rot voor jou!
 
Terug
Bovenaan Onderaan