Shit, sneeuw!!

vfrbikernl

MF'er
28 mrt 2003
32
0
Utrecht
Na anderhalve week weer eens op de motor gestapt vanochtend. En nu is het inmiddels helemaal wit aan het worden hier. Hoe kom ik thuis!! Hmmm leuk die sneeuw maar wat mij betreft een paar maanden te vroeg aan het vallen!
 
LOL, ik zit zelf ook nog te dubben of ik vanmiddag wel op de moto naar het werk moet gaan, of toch mijn ex-carpool maatje ga bellen om te vragen offie mij wil oppikken. De motor is nu mijn enige vervoersmiddel dus ik hoop dat die sneeuwzooi geen gewoonte gaat worden deze winter.
Anders moet ik er alsnog een koekblikje bijkopen.
 
Nee het is wit, zal wel geen shit zijn. :)

Goed idee om over fietspad te rijden, ben alleen bang dat Baksteen zijn collega's me daar dan weer van afhalen :?

Inmiddels iedereen hier op kantoor aan de chocomel, we missen alleen de RUM .............

Buddy, Topkoffer en windscherm al helemaal wit, zie nog iets van blauw aan de zijkant van de tank!

Enne........ het blijt maar doorsneeuwen
 
Nee het is wit, zal wel geen shit zijn. :)

Goed idee om over fietspad te rijden, ben alleen bang dat Baksteen zijn collega's me daar dan weer van afhalen :?

Inmiddels iedereen hier op kantoor aan de chocomel, we missen alleen de RUM .............

Buddy, Topkoffer en windscherm al helemaal wit, zie nog iets van blauw aan de zijkant van de tank!

Enne........ het blijt maar doorsneeuwen
digipicci posten :}

hier in belgie wel bere-koud op de motor, maar nog geen sneeuw vanmorgen
 
hier sneeuwt het ook al :?


full



oh ja: hier=breda

ik dacht dat het alleen in het noorden zou sneeuwen?
 
Hier (waalwijk) is het ook al volop aan het sneeuwen!!

Gelukkig ben ik mooi met de auto :)

1 voordeel, vanmorgen lukte het al niet om tussen de lijnen te rijden, maar nu zal niemand het meer merken dat het niet lukt })
 
Tis hier in Den Haag nog alleen maar nat gelukkig. Denk niet dat onze vrienden van de politie je van het fietspad afhalen als je voor andermans en eigen veiligheid daar rijd.
 
Hoe kom ik thuis!!
Hoe bedoel je? Je was toch met de motor? Simpel: sleutel in het contact, contact opzetten, op startknopje duwen, in eerste versnelling zetten, enz...
Gewoon heel voorzichtig zijn en niet te dicht bij je maximale koppel komen, dus toeren laag houden.
 
Hier in Wolfheze lijkt het wel hoog winter. Vanoctend zijn er in Oost Nederland al zo'n 8 auto's over de kop geslagen na slippartijen in de sneeuw, het is een zooitje!
 
breda . waalwijk en ik moet naar tilburg.
denk dat ik de TDR maar meeneem, is iig leuker dan met de auto })
 
Hoe bedoel je? Je was toch met de motor? Simpel: sleutel in het contact, contact opzetten, op startknopje duwen, in eerste versnelling zetten, enz...
Gewoon heel voorzichtig zijn en niet te dicht bij je maximale koppel komen, dus toeren laag houden.

Ha, werkt dat zo! ....... :]

Inmiddels in Utrecht weer opgehouden te sneeuwen; het zal dus wel goedkomen!
 
digipicci posten :}

hier in belgie wel bere-koud op de motor, maar nog geen sneeuw vanmorgen
Jawel, ook in België sneeuw ( zou ik te dicht bij Nederland wonen?)

De grote poetsbeurt komt er aan en mijn dekentje voor de motor ligt ook al klaar.
Poetsen: :r
 
Hier in Wolfheze lijkt het wel hoog winter. Vanoctend zijn er in Oost Nederland al zo'n 8 auto's over de kop geslagen na slippartijen in de sneeuw, het is een zooitje!

Dicht in de buurt; Wageningen; het leek op de andere tweewieler wel een sneeuwstormpje rond 8.30; zag alleen een witte waas.
 
Sneeuw.... :(

Maja aangezien ik 'student' ben en mijn motor mijn enige vervoermiddel is moet ik er wel doorheen (tenminste totdat ze met het echte pekelwerk beginnen).

Maar tot nu toe vind ik het allemaal nog wel meevallen,
dus gewoon rustig aan en stug door :] .

Mzzls
 
hier (belgie-brecht) is't ondertussen toch ook wat beginnen sneeuwen :)

blijft stilletjes liggen op daken en gras, maar de baan ziet er nog goed uit :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan