Shit, sneeuw!!

Zwolle was vanmorgen ook wit! Dikke vlokken, en helaas, ook pekel. Meteen die strooimachines d'r bij gehaald. :(
Mensen zien dat witte toch? Vanmiddag is het allemaal weg, waarom dan al strooien? :(
 
Eindhoven ook sneeuw.

Ik heb een aantal jaren geleden (1989) met de motor door de sneeuw gereden.
Hoe verser hoe makkelijker, dus eigen lijnen en sporen creeren. Destijds reden er zowieso al niet veel motoren, maar die dag leek ik wel de enige.

Het ergste vond ik de auto's achter me. Die houden helemaal geen rekening met een motorrijder die overeind probeert te blijven. Ze zitten zowat op je kentekenplaat omdat je wat rustiger door een bocht gaat.

Ik zou het nu niet meer doen.
Mij te veel agressie en eikels in het verkeer.
 
Hier in Eindhoven, toch niet echt het Noorden, is het al bijna wit..

full
 
Dicht in de buurt; Wageningen; het leek op de andere tweewieler wel een sneeuwstormpje rond 8.30; zag alleen een witte waas.
Was vanochtend ook in wageningen.. Flink wat sneeuw sochtend idd.. Ben nog ff in 't bos geweest op grebbeberg.. Mooooooooi..

Als ze nog maar niet gaan strooien.. '(
 
Mag je ook een keer naar Yamaha om de nieuwe R1 te bewonderen,wil je met de motor gaan op verzoek van Yamaha, ligt er een lag sneeuw hebben die gasten bij het knmi het toch 1 keer goed gehad dit jaar. ;(


Oh ja hij is echt super mooi,maar dat hoefde ik jullie niet te vertellen. :}
Had mijn toch al bestelt. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan