Shit verzekeringen, wie wel een goeie??????

iesje73

MF'er
9 nov 2003
179
0
Heerlen
Hellow,

Shit wat een gedoe allemaal om je motor te verzekeren.
Tenminste als je nog geen rijbewijs hebt, maar wel een motor.
Ik wilde dus op de mijne gaan lessen.
De rijschool gaf aan dat dit geen probleem was.
Nou heb ik al verschillende maatschappijen aan de lijn gehad, maar ik krijg nul op request.
Sterker nog ze willen de motor pas verzekeren als ik het rijbewijs heb.
Wat een onzin allemaal zeg.
Wie weet er een verzekeraar die dit wel doet?!
En wie weet er een die ook de rijlessen verzekerd??????
Ik ben echt een beetje erg frustie nu |( :( :? '(

Groetjes :] iesje
 
Waarom wil je perse op je eigen motor lessen :? Een virago is niet direct een ideale motor voor de bijzondere verrichtingen, en als je schade krijgt is het voor je eigen rekening (of je verzekeringspremie).
Imho kan je beter op één van de motoren van de rijschool lessen.

En ik ga er ook niet vanuit dat je echt veel korting krijgt van je rijschoolhouder omdat je op je eigen moter rijdt.
 
Ik heb het toen gedaan via de ANWB. Was 17 maar wel al de motor op mijn naam verzekerd. Die deden nergens moeilijk zo lang je maar niet zonder rijbewijs gaat rijden want dan ben je niet verzekerd !!

Bij de ANWB hebben ze met toen ook aangeboden om hem een tijdje extra te verzekeren zodat ik erop kon lessen heb dit uiteindelijk toch maar niet gedaan. Als je met de motor van de rijschool onderuit gaat is het altijd minder erg natuurlijk en als je verkeerd schakeld ofzo... dan is het ook niet erg.. Die dingen zijn dat gewent.

Succes!!
 
Qua prijs scheelt het € 13 per les.
Ik wil gewoon al graag rijden en ervaring opdoen op eigen motor.

Anwb heb ik gebeld, maar die laten het motorrijden ook alleen nog maar op hun motoren toe.

zucht....
 
Als je idd een Virago hebt zou ik die niet gebruiken om op te gaan lessen!!!

BV's op zo'n motor zijn niet fijn!!!
 
pak nou gewoon dat ding van de rijschool.
13€ per les zeg je. Als je 1 keer valt bij je BV kan je een veelvoud hiervan kwijt zijn aan reparatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan