Shit, weer een paar mooie bochies verpest

Molenaar

Die hard MF'er
25 jan 2003
460
1
Twente
Hebben jullie dat ook regelmatig ? Je weet het over een paar honderd meter komen er een paar hele mooie bochies. Wil je ze net lekker insturen, rijden er weer van die zondagse koekblikkers of van die andere koekebakkers :( Echt balen man.

Zulke bochies vind je in Nederland haast niet :N

full
 
Bakten ze maar koekjes, dan zaten ze tenminste niet zelf in dat koekblik :+
 
hehehehe

en het meest irritante is wel als je van de snelweg komt en weet dat er een mooie afrit aan zit te komen en dat er dan een koekblikker voor je zit . . . . -O-

Dan is omkeren ook geen optie ;)
 
ik dacht 2 weken terug wat mooie bochten te pakken. op de ene plek wat drempels gekomen en op een andere plek waren ze bezig met van die padden tunnels in het asfalt te knallen. dus dat word helaas niet opgelost met omkeren en nog een keer. of gewoon even wachten desnoods midden op de weg tot er weer eentje bij jou achterop komt.
 
Op mijn woonwerk-route overkomt het me gewoon vaak. Op zich zitten er al niet heel veel mooie bochten combinaties in; dus die paar mooie bochies die er zijn daar wil je ook echt flink doorheen knallen.
 
Hebben jullie dat ook regelmatig ? Je weet het over een paar honderd meter komen er een paar hele mooie bochies. Wil je ze net lekker insturen, rijden er weer van die zondagse koekblikkers of van die andere koekebakkers :( Echt balen man.

Zulke bochies vind je in Nederland haast niet :N

[afbeelding]

Dan rij je er op het verkeerde moment eejj...
Moet je later terugkomen... :)
 
Ah, de Stelvio! Idd errug leuk! Toen ik daar was, ben ik bovenaan weer omgekeerd en nog een keer gegaan. Ook leuk is de Jaufenpass/Passo di Monte Giovo, als je er nog 's een keer id buurt komt.

Wat ik altijd doe als ik bij m'n favo klaverblad kom: gewoon 80 gaan rijden als er auto's voor me zitten (ruim vantevoren), zodat je de bocht mooi voor jezelf hebt 8-)
 
Hebben jullie dat ook regelmatig ? Je weet het over een paar honderd meter komen er een paar hele mooie bochies. Wil je ze net lekker insturen, rijden er weer van die zondagse koekblikkers of van die andere koekebakkers :( Echt balen man.

Zulke bochies vind je in Nederland haast niet :N

[afbeelding]

:9~

Damn, waar is dat !!! :} :]
 
ziet er goed uit inderdaad.

Maar vindt het ook regelmatig irritant dat je op een oprit naar de snelweg vaak achter auto's zit die niet harder dan 80-90 rijden als ze dat al rijden :?

Eind mei mag de mijne mee naar zuid-frankrijk kijken wat daar voor bochtkes liggen :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan