Shit, zij standaard vergeten

Nijlpaard

Hippos, despite their size and shape, are fast.
26 feb 2002
22.480
804
Vandaag ff tanken, helmpje af, oordoppen uit tank volgooien en daarna ff betalen.

Op het moment dat ik de motor op de zijstandaard wil laten zakken realiseer ik me (te laat) dat ik de standaard niet uitgeklapt heb. |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(

Resultaat:
- Kuip met krassen.
- Helm met krassen (viel van de spiegel af)
- Gebogen koppelingshendel.
- Beste deuk in mijn ego
:( :( :( :( :( :( :( :( :(

Niks ersntigs, wel gewoon vreselijk balen.

op dat moment voel je je gewoon ff de grootste idioot op aarde.
 
Das knap zuur...
Misschien zijn de krassen wat weg te poetsen.

Balen iig!!!

Wel de fiets weer makkelijk overeind gekregen?

Zie het voor me nl.
Het overkomt je, je kijkt beetje schuchter in de rondte, iedereen beloerd je en steekt geen vinger uit :(
 
Ik ken het probleem.
Had 3 weken mn Vmax helemaal nieuw, wilde ff mn handschoenen goed doen, dus o pde standaard, die klapte weer in.
Ik had het op tijd in de gaten, resultaat 1 week spierpijn van het overeind houden. :(
 
Das knap zuur...
Misschien zijn de krassen wat weg te poetsen.

Balen iig!!!

Wel de fiets weer makkelijk overeind gekregen?

Makkelijk niet, zo'n Honda is nog best wel zwaar :(

Zie het voor me nl.
Het overkomt je, je kijkt beetje schuchter in de rondte, iedereen beloerd je en steekt geen vinger uit :(

Er was niemand in de buurt op dat moment, en eigenlijk vond ik dat toch wel prettig ;) . Ook de jongen achter de kassa had niets gezien.
 
Ik ken het probleem.
Had 3 weken mn Vmax helemaal nieuw, wilde ff mn handschoenen goed doen, dus o pde standaard, die klapte weer in.
Ik had het op tijd in de gaten, resultaat 1 week spierpijn van het overeind houden. :(

Dan had ik nog mazzel van de week ;) Ging ff accupeil controleren, geel doppie eraf, valt ie ergens tussen het blok en het achterwiel.

Ik balen, kon 'm niet meer zien, dan maar van de middenbok af en 'm even wat (heel) schuin houden. dan merk je pas dat ruim 200 kilo toch best wel zwaar is ;) Kon 'm nog net houden.... geen spierpijn aan overgehouden btw.

Ennuh, het gele doppie viel eruit, dus ik was weer blij :)
 
Mij al een paar keer gebeurd dat de standaard niet helemaal goed (in de verste stand) stond, viel hij ook toen ik afstapte. Ik stap wel altijd op en af aan de linkerkant, dus ik kon hem opvangen.

Stap ook zelden aan de rechterkant op eigenlijk, vrijwel altijd links. Mocht hij van de standaard schieten kun je hem altijd (min of meer) zelf opvangen.
 
Dan had ik nog mazzel van de week ;) Ging ff accupeil controleren, geel doppie eraf, valt ie ergens tussen het blok en het achterwiel.

Ik balen, kon 'm niet meer zien, dan maar van de middenbok af en 'm even wat (heel) schuin houden. dan merk je pas dat ruim 200 kilo toch best wel zwaar is ;) Kon 'm nog net houden.... geen spierpijn aan overgehouden btw.

Ennuh, het gele doppie viel eruit, dus ik was weer blij :)
Jij blij met 200 kilo, ik zit dicht aan de 300.......
Ik heb nog nooit zo staan bleeren om kracht te verzamelen.
 
Das balen op zo'n moment.Ik heb hetzelfde gehad , alleen stond ik nog bij huis.Niemand die het zag behalve mijn pa.En ik legde de motor heel rustig op 1 oor , maar dat komt omdat tie vrij licht is.
Beter zo , dan rijdend.
Je zal ieder geval heel erg goed gaan letten op je standaard , want je leert er wel door.
 
Ik weet niet of Honda ze heeft, maar sommige merken hebben stiften met precies de goeie kleur om krassen bij te werken. Wie weet....
 
Wijze les sjoske stap aan de linker kant af, dan kan je hem opvangen als je de standaard vergeten bent.

IIG zonde van je fiets die krassen

Stapte ook aan de linkerkant af, maar ik reageerde gewoon te laat denk ik. Ik hield het stuur op dat moment ook maar met een hand vast.

Heb me toen maar mee laten vallen terwijl ik mijn linkerbeen liet staan. zo kon ik toch nog enigszins de val vertragen.
 
das klote zeg...

wat ook heel stom is, naar safe motors toe gaan een aprilia pegaso aan de verkeerde kant van zijn standaard trekken,... **klak** ojee,...wat was da..!!? laat ik hem maar weer gauw op de standa....teru.......crash...pleur...!

gelukig stond die eh,....."betrefende meneer" niet bij de exotische duc,s

zelf inklapbare standaard, goh das handig...!
:+
 
Niks ersntigs, wel gewoon vreselijk balen.

op dat moment voel je je gewoon ff de grootste idioot op aarde.
Nou...proberen voor een overvol terras je motor van zijn alarm af te halen en er achter komen dat de batterij van je alarm op is doet je ook enorm door de grond heen zakken hoor |(
 
Nou...proberen voor een overvol terras je motor van zijn alarm af te halen en er achter komen dat de batterij van je alarm op is doet je ook enorm door de grond heen zakken hoor |(
Moet je ook een goed alarm op je brommert zetten...
 
ja, lieve vrienden heb ik hè
1blue1.gif
 
Middenbok is dan best wel handig voor bij het tanken ;)

Als je motor op die manier valt kijk je altijd eerst even of niemand het gezien hebt, want je voelt je inderdaad een sukkel... althans dat had ik toen ik mijn schijfremslot vergeten was :(
 
Inderdaad altijd links afstappen.
Ik was bijna klaar met mijn ZZR poetsen, moest alleen nog een stukje velg van de voorband.
Fiets aan de rechterkant van het middenbok gehaald en pats daar lag ie ...
Gebeurd je ook maar 1 keer in je motorleven (hopen we dan) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan