Shiver, Aprilia più bella, deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sony HDR-AS20 heb ik. Ik film op 1080P met 60FPS. Met editing een klein stukje er af gehaald, verder niks. Daarna wel opgeslagen vanuit Windows Movie Maker, misschien dat het daar aan ligt.
 
Sony HDR-AS20 heb ik. Ik film op 1080P met 60FPS. Met editing een klein stukje er af gehaald, verder niks. Daarna wel opgeslagen vanuit Windows Movie Maker, misschien dat het daar aan ligt.


Je bedoelt met sukje eraf gehaald dat je maar een deel van materiaal gebruikt heb denk ik ;)

Die HDR-AS20 is een uitstekende camera.

Als je dat originele stukje nog eens opnieuw maakt en dan in Movie Maker (gebruik ik ook soms kan prima) dan kies je als je klaar bent voor :

SAVE MOVIE > For High Definition Display

Dan bewaar je 'm dus op jouw eigen pc en upload pas daarna naar YT. Dus je logt daarna in bij YT en upload je bewaarde filmpje van jouw pc. Dat moet zeker werken.

Daarna kan je eens met je settings gaan experimenteren (YT comprimeert namelijk ook wat) maar dat is een volgende stap. Maar als je het zo doet moet dat filmpje veel beter zijn.

full



En geluid is drama, had ik ook. Maar met een externe mic is dat snel opgelost. Heb je al voor een paar euro.
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt met sukje eraf gehaald dat je maar een deel van materiaal gebruikt heb denk ik ;)

Die HDR-AS20 is een uitstekende camera.

Als je dat originele stukje nog eens opnieuw maakt en dan in Movie Maker (gebruik ik ook soms kan prima) dan kies je als je klaar bent voor :

SAVE MOVIE > For High Definition Display

Dan bewaar je 'm dus op jouw eigen pc en upload pas daarna naar YT. Dus je logt daarna in bij YT en upload je bewaarde filmpje van jouw pc. Dat moet zeker werken.

Daarna kan je eens met je settings gaan experimenteren (YT comprimeert namelijk ook wat) maar dat is een volgende stap. Maar als je het zo doet moet dat filmpje veel beter zijn.

[afbeelding]


En geluid is drama, had ik ook. Maar met een externe mic is dat snel opgelost. Heb je al voor een paar euro.

Ja klopt, het eerste stukje film had ik er vanaf geknipt. Ik had de film wel eerst op m'n eigen computer opgeslagen, maar wellicht op de verkeerde manier. Nu is ie nogmaals bezig :)

Straks nog een keer uploaden en dan maar weer een keer kijken :)

Die externe microfoon is handig inderdaad. Dat geluid nu is alleen maar ruis.
 
Nee, kende hem nog niet. Maar het ziet er uit als een leuke route, die ga ik nog wel een keer rijden.
 
He Shivers, ik ben op zoek naar een oud topic waar iemand zelf een plaat had gemaakt voor boven de uitlaat. Zon plaat die Akrapovic bij de uitlaat heeft. Roadside special titanium of doublefire titanium staat op het lijst voor Sinterklaas ;)
Wil zelf wat gaan knutselen, thanks alvast!!!!
 
Vandaag nog weer een mooi stuk gereden. Op het eind ging er alleen wat mis helaas. Bij het oprijden van een drempel ging de Shiver in de noodloop en kwam er een grote melding met 'URGENT SERVICE' in beeld. Hij begon ook te bokken en na het intrekken van de koppeling een rare variatie in toerental.

Niet verder gereden en me op laten halen dus. Waarschijnlijk is er een slangetje los geschoten ofzo want hij loopt verder nog goed. Geen rare geluiden uit het blok ofzo.

Vermoedelijk het einde van het motorseizoen voor mij.
 
Hoop dat het gewoon een slangetje is die los zit inderdaad!

Kwam het denk je echt doordat je de drempel op ging?
 
Innd Athome!!
Deze bedoel ik, wat zou ons forum zonder jou moeten, nog maar even niet van bike wisselen ;)
Is dit jouw motor ? Heb je hem zelf gemaakt of ergens gekocht ?
Heb je bij zelf maken misschien de maten van dat ding ?

 
Vandaag nog weer een mooi stuk gereden. Op het eind ging er alleen wat mis helaas. Bij het oprijden van een drempel ging de Shiver in de noodloop en kwam er een grote melding met 'URGENT SERVICE' in beeld. Hij begon ook te bokken en na het intrekken van de koppeling een rare variatie in toerental.

Niet verder gereden en me op laten halen dus. Waarschijnlijk is er een slangetje los geschoten ofzo want hij loopt verder nog goed. Geen rare geluiden uit het blok ofzo.

Vermoedelijk het einde van het motorseizoen voor mij.

Ik heb een trauma aan dat urgent service lampje! Die van mij deed hetzelfde als de jouwe. Ook dat bokkige en toerental die raar deed. Dat komt, heb ik me laten vertellen, door de noodloop. Ik zou hem even uit laten lezen. Het kan van alles zijn. Hoop dat het inderdaad zoiets is als een los geschoten slangetje.
 
Innd Athome!!
Deze bedoel ik, wat zou ons forum zonder jou moeten, nog maar even niet van bike wisselen ;)
Is dit jouw motor ? Heb je hem zelf gemaakt of ergens gekocht ?
Heb je bij zelf maken misschien de maten van dat ding ?
Is inderdaad voor mijn eigen motor en heb deze zelf gemaakt. Ik heb alleen dit DXF bestand van de plaat.
De rest heb ik op mijn werk op maat gemaakt
 
Vandaag voor het eerst gefilmd tijdens het rijden. Kwaliteit valt me nog een beetje tegen eerlijk gezegd, ondanks dat het Full HD is.

Een stukje over de Sallandse heuvelrug gereden en daarna maar weer naar huis.


Wat rijd jij hard langs die mensen met die hond op die bosweg zeg!
Ik ben er altijd wat voorzichtig mee. :Y
 
Iemand die mijn kort kan uitleggen hoe het ontluchten in zijn werking gaat van de koppeling ?
zou ik bijvoorbeeld deze methode daarvoor kunnen toepassen ?
 
Ik heb een trauma aan dat urgent service lampje! Die van mij deed hetzelfde als de jouwe. Ook dat bokkige en toerental die raar deed. Dat komt, heb ik me laten vertellen, door de noodloop. Ik zou hem even uit laten lezen. Het kan van alles zijn. Hoop dat het inderdaad zoiets is als een los geschoten slangetje.

Ik vermoed van wel. Later bedacht ik me dat een dergelijke storing al een keer eerder voor is gekomen. Toen was geloof ik de vacuumslang van het luchtfilterhuis los geschoten. Die zit met een simpel slangenklemmetje vast en kan er redelijk makkelijk af schieten.

Vandaag voor het eerst gefilmd tijdens het rijden. Kwaliteit valt me nog een beetje tegen eerlijk gezegd, ondanks dat het Full HD is.

Een stukje over de Sallandse heuvelrug gereden en daarna maar weer naar huis.


Wat rijd jij hard langs die mensen met die hond op die bosweg zeg!
Ik ben er altijd wat voorzichtig mee. :Y

Waar zie je dat? Het lijkt overigens ook wel behoorlijk hard te gaan, maar in de realiteit valt het mee. De enige keer dat ik rond de 120 reed was bij het inhalen van een groepje wielrenners en daarna een auto.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan