Mijn zoon heeft hem nieuw gekocht .
En ik weet zeker dat hij geen code ingevoerd heeft.
Het display vraagt er zelfs iedere keer om als het contact aangezet wordt.
[afbeelding]
Ik heb zelf geen code, maar je kan 'm zo denk ik zelf invoeren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn zoon heeft hem nieuw gekocht .
En ik weet zeker dat hij geen code ingevoerd heeft.
Het display vraagt er zelfs iedere keer om als het contact aangezet wordt.
[afbeelding]
Ik heb zelf geen code, maar je kan 'm zo denk ik zelf invoeren.
Mijn zoon heeft hem nieuw gekocht .
En ik weet zeker dat hij geen code ingevoerd heeft.
Het display vraagt er zelfs iedere keer om als het contact aangezet wordt.
[afbeelding]
De code waar over word gesproken is de beveiligingscode die hoort bij de computer die in het display zit.
De gebruikers code om het menu van het dashboard te bedienen is hierboven al genoemd, maar daarmee kun je niet een nieuw dashboard aansluiten op je motorfiets.
En wat bedoel je het display vraagt er iederekeer om als je het contact aanzet? Heeft hij een soort start onderbreker functie gevonden in het dashboard? Heb je daar een foto van?
Ik heb geen oplossing, maar kan wellicht helpen met de uitleg over de betreffende code (zelf ook gehad).
Als je de sleutel omdraaid naar contact komt er te staan onderin (zie foto "ronk").
De motor is gewoon te starten en alles werkt zoals het hoort.
De tekst blijft een aantal seconden staan en is dan weer weg.
Dit blijft zich herhalen elke keer dat het contact ingeschakeld wordt.
Hopelijk kan hiermee iemand helpen voor een oplossing.
Klopt, alleen een code verzinnen die je kunt onthouden. Als je beide geprogrammeerde sleutels kwijt bent Kun je een met een sleutel zonder chip alsnog de motor starten. Het beeld is dan echter vullend zoals bij invoer van service code.
De usercode is voor sleutels en kun je zelf bepalen, kan ook gewijzigd worden als je de huidige code weet of allebei de gekoppelde sleutels hebt.
De servicecode voor de shiver is 12398 en staat vast.
Bokkig? Dan draai je ook niet veel toeren. Lekker in toeren houden en dan is er niets bokkig aan.
onder de 22km/u moet je echt terug schakelen vanuit de 2 naar 1. Langzamer lukt gewoon bijna niet, maar hij begint dus al eerder wat te bokken dus je moet wel wat eerder terug schakelen.
Dat verbeterd dus niet met de software update ?
Wordt hij wel wat minder dorstig bijvoorbeeld ?
Nu even afkicken, want ik ga op vakantie , en er worden ondertussen nieuwe veren en keerringen gemonteerd.
Daarna lekker
En kijken waar ik de software update kan laten doen.
Bokkig blijft hij, rotondes nam ik altijd in zijn 1.
Ik kwam ook nooit echt onder de 3000/3500 toeren.
Dorstig blijft de Shiver wel, ik had vaak een gemiddelde van 1 op 15/16 ongeveer.
Lampje ging branden bij zo'n 170 km.
1x de test gedaan van het verbruik op de snelweg terug van Frankrijk:
snelheid 110/120, reservelampje bij 180km
snelheid 130/140, reservelampje bij 120km
Dit verschil was wel zo groot dat we het toch maar iets rustiger aan gingen doen
Hiervoor motoren gehad ,die met enig beleid 1:24 haalden.
Ach er zijn motoren die nog dorstiger zijn.
Maar het verschil tussen 110/120 en 130/140 is wel groot.
Maar wat verbeterd er dan wel met de update ?
Nieuwe ketting en tandwielen zijn gemonteerd, boutjes en koppelings slave housing zijn vrijdag binnen gekomen maar vergeten een keerring mee te bestellen. Alle techniek zaken dicht vandaag dus maandag maar eens op zoek naar een keerring.
Iemand tips om slave cilinder te ontluchten, zuiger is niet los geweest maar meeste vloeistof wel uit de slave. Ontluchten van master cilinder naar banjo bout lukt wel maar slave cilinder nog nooit gedaan.
Volgende week dan eindelijk weer rijden, heeft nu al week stil gestaan wachtend op onderdelen.