Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
het laatste stukje wordt niet afgedekt, zie het ‘gat’ tussen de rvs plaat en de bevestiging van de kentekenplaat
Bekijk bijlage 1468616
Als die bevestigingsplaat voor het kenteken wat breder was heb je het al opgelost..
Oh wat bijzonder, ben benieuwd naar je oplossing. Net mail gehad dat morgen zowel mijn dempers uit Italië als de RVS plaat uit Duitsland binnen komen ... dus je kunt wel raden wat er morgen avond gemonteerd gaat worden!
Gelukt????
Zeker! De avond ervoor alles al gedemonteerd dus dat scheelde alweer want praktisch de hele achterkant moet uit elkaar.
De nieuwe dempers zitten er onder, was even beetje zoeken zonder gebruiksaanwijzing van Roads Italia i.c.m. met de plaat. Moest inderdaad de hoekjes van de ijzeren plaat iets af vijlen (best apart opzich voor een originele plaat van Akrapovic, kunnen hun ook bedenken toch?)
Hij zit bijna weer in elkaar en dan zal ik even een fototje van het resultaat maken.
De eerste indruk is zeer goed! Wát een bak geluid en dat met DB killers er nog in. Zonder DB killers is denk ik zelfs té, maar dat moet ik nog ondervinden.
Ik heb omdat de inox akra plaat inderdaad te kort is 1 nagemaakt van carbon (lichter en mooier) van 1mm dik die langer is en zo tot onder accu gaat tot achterlicht. Bekijk bijlage 1469373Bekijk bijlage 1469374Bekijk bijlage 1469375
Ik heb omdat de inox akra plaat inderdaad te kort is 1 nagemaakt van carbon (lichter en mooier) van 1mm dik die langer is en zo tot onder accu gaat tot achterlicht. Bekijk bijlage 1469373Bekijk bijlage 1469374Bekijk bijlage 1469375
Ziet er strak uit!
Inderdaad wel mooier dan een RVS plaat.
Bij mijne zal dat denk ook wel staan, heb namelijknog wat meer carbon onderdelen erop zitten
Die bevesting ziet er een stuk beter uit dat ik bij mij Roads Italia had!
Goed idee!!Ik heb omdat de inox akra plaat inderdaad te kort is 1 nagemaakt van carbon (lichter en mooier) van 1mm dik die langer is en zo tot onder accu gaat tot achterlicht. Bekijk bijlage 1469373Bekijk bijlage 1469374Bekijk bijlage 1469375
Goed idee!!
en makkelijker dan een rvs-plaat in de vorm mee naar beneden
ik ga een plaatje carbon bestellen
Vanaf vandaag ben ik de trotse eigenaar van deze Shiver uit 2010 Mijn eerste eigen fiets overigens, al wel een paar jaartjes het rijbewijs..
Erg blij mee, rijdt super!
Bekijk bijlage 1473943
Weet iemand of er een verlaging set bestaat voor de Shiver? Of een lager zadel ofzo? M'n vriendin kan net niet goed bij de grond komen met haar voeten als ze op haar Shiver zit.
Daarmee verlaag je de voorspanning van de veren.Nee de achter veer staat nog niet op zijn laagst, de stelschroeven kunnen nog ca. 1,5 cm omhoog, maar beïnvloed dit het rijgedrag juist niet (te)erg?
Nee de achter veer staat nog niet op zijn laagst, de stelschroeven kunnen nog ca. 1,5 cm omhoog, maar beïnvloed dit het rijgedrag juist niet (te)erg?
Je moet die moeren tegen elkaar in draaien.
Dus je hebt 2 sleutels nodig
Hoe hoger de achterkant staat hoe meer nerveus de moto zal sturen, als de achter kant lager staat zal hij rustiger karakter krijgen.
Idem met de voorkant
Als je enkel de voorkant verlaagt zal hij ook sneller stuur reactie krijgen, verhoog je het stuur zal hij rustiger sturen.
Dat is wel voor de gewone chauffeur moelijk te merken dus wil zeggen valt allemaal wel mee van het verschil maar et is er wel.
Als je de voorkant en achterkant samen verlaagt door voorvork ook wat meer door te steken zal et karakter minst veranderen en doordat de voorkant ook zakt de moto nog lager staan.
Bij lagere moto verminderd iets de grond speling maar dit zal niet aan de orde zijn denk ik.