Shiver, Aprilia più bella, deel 5

Ik heb gisteren een Cardo Freecom 1+ gekocht, en gemonteerd in mijn helm.
Dit om de Aprilia MIA-connectiviteitssysteem tot zijn recht te laten komen.

En ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben, werkt heel goed.

-Navigatie werkt goed op het scherm van de Shiver, en je hoord de instructies (wel engels) ook op uw Cardo speakers.

-Spotify of andere muziek op uw smartfone werkt goed, je ziet mooi het gespeelde nummer op uw dachbord, je kan volume regelen met de mode knop aan stuur, pauzeren, en scrollen door de nummers heen met uw mode knop aan stuur.

-Alser u iemand opbelt, zie je wie er belt op uw dachbord en ook hoor je uw beltoon in uw Cardo, en kan je met de mode knop aan stuur het gesprek opnemen of weigeren, evenals volume van uw gesprek regelen.

- met uw mode knop aan stuur kan je google assistent activeren, en in uw Cardo iemand laten op bellen, dit zonder uw handen van het stuur te doen.

-je kan intercom activeren of regelen met uw mode knop aan het stuur, als vb uw passagier ook een Cardo systeem geeft.

Ze hebben het goed voor elkaar gekregen zonder dat het maar half werkt. Top 👌


WhatsApp Image 2019-08-15 at 16.15.49.jpeg


WhatsApp Image 2019-08-15 at 16.15.49(1).jpeg
 
Ik heb gisteren een Cardo Freecom 1+ gekocht, en gemonteerd in mijn helm.
Dit om de Aprilia MIA-connectiviteitssysteem tot zijn recht te laten komen.

En ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben, werkt heel goed.

-Navigatie werkt goed op het scherm van de Shiver, en je hoord de instructies (wel engels) ook op uw Cardo speakers.

Werkt dit alleen van A naar B, of ook met bv kronkelroutes zoals bij TomTom ofzo? Want ik ga bijna nooit alleen van A naar B met de motor, zelfs naar m'n werk rij ik om.
 
Werkt dit alleen van A naar B, of ook met bv kronkelroutes zoals bij TomTom ofzo? Want ik ga bijna nooit alleen van A naar B met de motor, zelfs naar m'n werk rij ik om.

Wat je kan is van A naar B naar C naar D naar E enzovoort, een beetje zoals waypoint zetten en zo een route maken.
Wel kan je geen kronkel routes selecteren, wel kan je je de route instellen, als kortste of gebalanceerd of snelste en vb tunnels/autosnelwegen/peages enz vermijden.

gpx route gaat helaas nog niet.

google maps of waze of andere navigatie apps kunnen niet naar het dachbord gestreamt worden, enkel de navigatie van v4-mp app en het is een goede navigatie in de app ook, werkt zoals maps, dus je hoeft geen adres in te geven, maar een restaurant naam of zo iets werkt ook goed.

Hopelijk komt dan deze kronkel routes later wel met een update van de v4-mp app,
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Heb bijna dezelfde. Een 2011 met nu 4.300 kilometer op de teller. Gekocht met 3.800 op de teller een maand geleden. Ik heb geen ABS....
Ik heb ook dezelfde 2011 met 7000km op de teller. heerlijke fiets,
Kijk alleen uit met de achterlichten ik heb ze beide al eraf geschopt
 
Andere vraag. Hoeveel KM rijden jullie op een tank.
bij 180 km gaat die al branden.
Maar moet dan max 10,5 a 11 liter tanken .

hebben julie hetzelfde. want als ik op verbruik keek op de teller dan rijd ik 4,7 l gemiddeld maar dan zou je toch meer moeten rijden. Dit allemaal N en A wegen
 
Als ik m'n best doe, redt ik 250km met nog iets van litertje over. Maar meestal gaat ie bij 200km branden. Dan kan je nog wel ff, is aardig wat reserve.
 
ik kon niet was mijn knipperlichten aan het lijmen hahah..
was het wel leuk .
Het was leuk,Ik was alleen met een collega die last heeft van ADHD en dus overal haast heeft.

Bij mij gaat ook bij 180 km het lampje branden ook dan gaat er een liter of 11 in.
Ik heb hem 1 keer 1 op 20 gekregen, en dat was juist op een rit met 130 km/h op de snelweg
 
Andere vraag. Hoeveel KM rijden jullie op een tank.
bij 180 km gaat die al branden.
Maar moet dan max 10,5 a 11 liter tanken .

hebben julie hetzelfde. want als ik op verbruik keek op de teller dan rijd ik 4,7 l gemiddeld maar dan zou je toch meer moeten rijden. Dit allemaal N en A wegen

Hier net zo! Rond de 180km gaat ie definitief branden. 20km ervoor begint ie al een beetje met knipperen bij accelereren. *D

Gaat dan idd 11 liter in. Dus je zou best nog wat verder moeten kunnen, maar voelt gewoon niet zo vertrouwd. :X

In Italië 1x keer 210km op de tank gereden, toch altijd even spannend, ging er nog maar 12 liter in. Ik probeer zodra die gaat branden altijd wel een tankstation te gaan zoeken, dat is echter in het buitenland soms nog wel een eindje! 8)7
 
Ik heb nu een paar keer op een Shiver 909 gezeten en dat zit echt ontzettend fijn voor mij. Weet iemand of de zit op een 750 vergelijkbaar is? Er staat hier in de buurt nergens een gebruikte waar ik eens kan testen.

Twijfel tussen een nieuwe of gebruikte..
 
Terug
Bovenaan Onderaan