Shiver the Beast Deeltje 2!

Shiver Meeting op

  • Zaterdag 3 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 4 juli

    Stemmen: 1 5,3%
  • Zaterdag 10 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 11 juli

    Stemmen: 3 15,8%
  • zaterdag 17 juli

    Stemmen: 13 68,4%
  • Zondag 18 juli

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste shiver rijders!!
Na een jaartje shiver rijden en anoniem meet te lezen op dit forum vond ik het tijd worden om me ook aan te melden hier.
Dit mede omdat er wel wat meer geluid uit mijn shiver mag komen en ik jullie mening/ervaring er over wil horen. Na een beetje rond te neuzen op internet kwam ik de Arrows tegen. Iemand toevallig deze onder zijn shiver zitten?
Weet iemand toevallig of de uitlaten die gemaakt zijn voor de dorsoduro ook onder de shiver passen? De pijpen van zard voor onder de dorso zijn namelijk heel erg mooi.
Alvast bedankt!!
Groeten uit Rotterdam
 
Lang leven Mototopgun :-) of niet Patatkoning!

Wat betreft de tailtiddy van Evotech, dit heeft denk ook met het model of jaar te maken. Mijn Evotech tailtiddy heeft wel ledverlichting... Vier kleine lichtpuntjes.

Hugger, kijk eens bij Puig, vind ik persoonlijk erg mooi staan (heb hem zelf ook :-))

Lang leve?

Of Lang Levere?

;-)

Tering.........
 
Beste shiver rijders!!
Na een jaartje shiver rijden en anoniem meet te lezen op dit forum vond ik het tijd worden om me ook aan te melden hier.
Dit mede omdat er wel wat meer geluid uit mijn shiver mag komen en ik jullie mening/ervaring er over wil horen. Na een beetje rond te neuzen op internet kwam ik de Arrows tegen. Iemand toevallig deze onder zijn shiver zitten?
Weet iemand toevallig of de uitlaten die gemaakt zijn voor de dorsoduro ook onder de shiver passen? De pijpen van zard voor onder de dorso zijn namelijk heel erg mooi.
Alvast bedankt!!
Groeten uit Rotterdam

Dorsoduro heeft een andere ophanging. Dus gaat niet passen. Tenzij je natuurlijk handig bent. Alles valt pas te maken, een paar pagina's heeft iemand zelfs dempers van een R1 eronder gefrot.

:-)
 
Wat een heerlijk weer vandaag. Lekker met de motor weg geweest. Kan er flink mee door de krappe bochten sturen iig. Op wat hobbelige wegen voelt die wat onrustiger. Maar al met al was het weer super genieten. Denk dat het een mooie zomer gaat worden voor me. Weer heel anders dan mijn SuperMotard iig. ;)
 
Hey,

Ik heb vorig jaar een Shiver uitlaatje voorzien van "een nieuwe sound", maar dan met de looks, van de originele uitlaat.
Dus de originele pijp leeg gezaagd en een nieuwe dikkere buis geplaatst.
Ook de originele kamertjes weg gelaten en juist dempingsmateriaal toegevoegd.
De doorstroming is een stuk verbeterd. Ook het geluid is voller en lager geworden!

shiveruitlaat1.jpg


shiveruitlaat2.jpg


shiveruitlaat3.jpg


Marko
 
Marko, dat ziet er gaaf uit. Zeker het behoud van t originele ontwerp staat me wel aan.
Hoe lang benm je er mee bezig? En wat kost het om het trukje nog eens te doen?
 
Hier nog iemand heel nieuwsgierig!! Ik kan geen afscheid nemen van originele uitlaten.. ik blijf ze supermooi vinden. Ooit gevallen op de kont van de shiver.. figuurlijk.. :+ Dus... Filmpje?? :}
 
Dit ziet er echt super strak uit.
Ik ben zelf ook eens begonnen om de uitlaat open te halen en te kijken hoe dit eruit ziet maar ik heb de hele bovenkant eraf gehaald en kwam er achter net als op de foto (minmonster) dat alleen de achterkant word gebruikt de rest is een loze ruimte.

Maar ik wil wel eens weten voor welk bedrag minimonster dit wil gaan maken voor andere Shiver rijders??

gr, Arjan
 
Hey,

Ik heb vorig jaar een Shiver uitlaatje voorzien van "een nieuwe sound", maar dan met de looks, van de originele uitlaat.
Dus de originele pijp leeg gezaagd en een nieuwe dikkere buis geplaatst.
Ook de originele kamertjes weg gelaten en juist dempingsmateriaal toegevoegd.
De doorstroming is een stuk verbeterd. Ook het geluid is voller en lager geworden!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Marko

nice :Y grootste deel van dat ding is toch show/opvulling, een mooie oplossing zo.
 
Hey,

Ik heb vorig jaar een Shiver uitlaatje voorzien van "een nieuwe sound", maar dan met de looks, van de originele uitlaat.
Dus de originele pijp leeg gezaagd en een nieuwe dikkere buis geplaatst.
Ook de originele kamertjes weg gelaten en juist dempingsmateriaal toegevoegd.
De doorstroming is een stuk verbeterd. Ook het geluid is voller en lager geworden!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Marko

Dit is mooi, heb je niet meer info en/of foto's? Welke diameter pijp heb je gerbuikt?
Wat en hoe heb je het e.a. gelast?
 
Is dan makkelijk de vering harder zetten. Zo ja, hoe of waar kan je dat instellen? ;)

Volgens mij kun je alleen de veervoorspanning aanpassen op de standaard veren.
Hiermee stel je de spanning hoger in ( veer strakker aan draaien ) hierdoor zakt de motor wat minder ver in door je eigen gewicht.
Hoe minder hij naar achteren gaat leunen hoe meer gewicht op je voorwiel en dus minder onrustig.

Het zijn 2 gekartelde ringen die je vaster kunt draaien ( los van elkaar )
 
Dit ziet er echt super strak uit.
Ik ben zelf ook eens begonnen om de uitlaat open te halen en te kijken hoe dit eruit ziet maar ik heb de hele bovenkant eraf gehaald en kwam er achter net als op de foto (minmonster) dat alleen de achterkant word gebruikt de rest is een loze ruimte.

gr, Arjan
11 kilo loze ruimte :/
Maar toegegeven, ik vind de originele uitlaat ook nog steeds het mooist ondanks dat ik de carbon Leo's heb. Het geluid van de Leo's maakt gelukkig alles weer goed :}
 
nou mannen ff plaatje van me nieuwe fiets dan met mezelf er op
gister geschoten
~
img]
 
nou mannen ff plaatje van me nieuwe fiets dan met mezelf er op
gister geschoten
\http://img.photobucket.com/albums/v347/R.B.IndustrieS/wall2.jpg]/img][/quote]

[img]http://img.photobucket.com/albums/v347/R.B.IndustrieS/wall2.jpg

;-)

Kijkt wat makkelijker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan