Shiver the Beast Deeltje 2!

Shiver Meeting op

  • Zaterdag 3 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 4 juli

    Stemmen: 1 5,3%
  • Zaterdag 10 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 11 juli

    Stemmen: 3 15,8%
  • zaterdag 17 juli

    Stemmen: 13 68,4%
  • Zondag 18 juli

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Ik vroeg me af , Ik zoek een andere plaathouder voor mijn Shiver , wil het originele weg , Dus dat de plaat juist onder je pinkers hangt.
Maar plaathouders kosten hier al snel 100€.
Heeft iemand hiervoor een goedkopere oplossing ?

alvast bedankt
 
Hallo

Ik vroeg me af , Ik zoek een andere plaathouder voor mijn Shiver , wil het originele weg , Dus dat de plaat juist onder je pinkers hangt.
Maar plaathouders kosten hier al snel 100€.
Heeft iemand hiervoor een goedkopere oplossing ?

alvast bedankt

kritische vraag; waarom zou je daarop besparen? Vanaf € 40,- heb je een universele, maar dat ziet er nooit ècht goed uit :N een mooie (en dus duurdere) set maakt je motor in zijn geheel alleen maar mooier :Y
 
@ el Gusto jaaa ik heb hem gevonden hij zat op me fiets.. maar ik had geprobeerd de orginele er op te zetten maar dat was niet ff in een minuutje of 10 gebeurd dus heb hem helaas laten zitten.. Sorry man
 
@rb brokkel: ok dan weet ik wat. Dan bestel ik er 1 via internet.
Ik heb vandaag ook mn nieuwe uitlaten besteld. Het zijn na lang zoeken toch de Mivv suono s geworden. Ik kan niet wachten tot ze er zijn.
 
@El Gusto: voor hoeveel heb je ze nog gevonden?
Ik kon op mijn werk niet op ebay, thuis zag ik een andere prijs staan dan in mijn email van moto topgun dus ik ben even in afwachting wat de uitkomst is.
 
@ El Gusto en NvS: Ik weet niet of andere mensen nog ervaring hebben met Mototopgun, echter wacht ik al meer dan een maand op mijn uitlaten....
 
Ik heb ze uiteindelijk voor 764euro bij een duitser gekocht via e bay en betaald via pay pal. Ik had 3sets gevonden die goedkoper waren en ik via pay pal kon betalen (wel zo veilig vind ik) 2 uit italie maar deze verstuurde of niet naar nederlands of reageerde niet op mn mail. En er was er 1 uit amerika mar dat moest je 180 verzend kosten betalen. Ik hoop ze binnen 2a3 weken binnen te hebben.
 
@ El Gusto: Gefeliciteerd met de Suono's :]

Of je het over de duivel hebt, een uur na mijn bericht: Ding Dong! Alstublieft meneer een pakketje!

MIJN AKRA'S ZIJN ER :D Met een hoop extra's om de vertraging te compenseren! Even wachten maar dan heb je toch een mooi setje voor 780 euro. *O*
 
Laatst bewerkt:
@Noeloe, dat geeft me toch weer wel wat rust :)
Ik heb nog geen antwoord gehad op het mailtje of hij het geld binnen had.
 
780 euro :?
Bij Roke legden ze ze er voor 800 euro ook nog voor je onder. Of is dit de officiele Aprilia versie?
 
Lijkt me sterk, daar ze 1030 euro nieuw kosten bij zowel Arie Molenaar, Goedhart als Akrapovic.nl. Was het geen tweedehandse set ofzo?

Nee het is niet de officiële Aprilia versie, vind ik persoonlijk ook minder mooi.
 
Een jaartje te laat haha. Dat scheelt dan wel een hoop zeg... Misschien dat ze met vele malen minder winst genoegen namen?
 
Marko, dat ziet er gaaf uit. Zeker het behoud van t originele ontwerp staat me wel aan.
Hoe lang benm je er mee bezig? En wat kost het om het trukje nog eens te doen?

Sorrie voor de wat late reply.. Ik kreeg geen notificaties .. staat inmiddels aan..

Ik ben er ongeveer 2 dagen mee bezig. En reken er 300 euro voor.
Ik heb nog geen filmpje van, maar die wordt binnnenkort gemaakt :) voor de liefhebber!

Deze uitlaat moest "extra luid" worden, er zit niet veel dempingsmateriaal in. Voor een iets stiller er voller (lager) geluid moet er iets meer in, kan allemaal...

Alles is in RVS gemaakt en ook gelast, hierbij heb ik zoveel mogelijk de originele lasnaden gebruikt. Deze uitlaat heb ik in 2009 gemaakt en ziet er nog net zo nieuw uit als 2 jaar geleden.

Hier nog een paar foto's.

Onder de originele buitendeksel, zit een temperatuurs isolatie laag.

shiveruitlaat4.jpg


Als die isolatie laag eraf is, verschijnt pas de echte demper...

shiveruitlaat5.jpg


Als die open is, verschijnen de demperkamers. Standaard zonder dempingsmateriaal...

shiveruitlaat7.jpg


Dit is er als demping in gegaan.... slechts in het uiteinde is dempings materiaal geplaats..

shiveruitlaat8.jpg


Mooie doorkijkbare dempers... een paraplu kun je nu mooi meesmokkelen :)

shiveruitlaat6.jpg


shiveruitlaat9.jpg



Het originele demper buisje ligt hier op de uitlaat.... voor het verschil..

shiveruitlaat10.jpg


shiveruitlaat11.jpg


Marko
 
Laatst bewerkt:
Marko,

Respect!

Je had hier iets eerder mee moeten komen, nu heb ik net vandaag deze jongens binnen gekregen.......
 
Laatst bewerkt:
Sorrie voor de wat late reply.. Ik kreeg geen notificaties .. staat inmiddels aan..

Ik ben er ongeveer 2 dagen mee bezig. En reken er 300 euro voor.
Ik heb nog geen filmpje van, maar die wordt binnnenkort gemaakt :) voor de liefhebber!

Deze uitlaat moest "extra luid" worden, er zit niet veel dempingsmateriaal in. Voor een iets stiller er voller (lager) geluid moet er iets meer in, kan allemaal...

Alles is in RVS gemaakt en ook gelast, hierbij heb ik zoveel mogelijk de originele lasnaden gebruikt. Deze uitlaat heb ik in 2009 gemaakt en ziet er nog net zo nieuw uit als 2 jaar geleden.

Hier nog een paar foto's.

Onder de originele buitendeksel, zit een temperatuurs isolatie laag.

[afbeelding]

Als die isolatie laag eraf is, verschijnt pas de echte demper...

[afbeelding]

Als die open is, verschijnen de demperkamers. Standaard zonder dempingsmateriaal...

[afbeelding]

Dit is er als demping in gegaan.... slechts in het uiteinde is dempings materiaal geplaats..

[afbeelding]

Mooie doorkijkbare dempers... een paraplu kun je nu mooi meesmokkelen :)

[afbeelding]

[afbeelding]


Het originele demper buisje ligt hier op de uitlaat.... voor het verschil..

[afbeelding]

[afbeelding]

Marko

Mooi werk! Kun je ook een DB-killer maken want dit zal wel hard knallen 8-)
 
Sorrie voor de wat late reply.. Ik kreeg geen notificaties .. staat inmiddels aan..

Ik ben er ongeveer 2 dagen mee bezig. En reken er 300 euro voor.
Ik heb nog geen filmpje van, maar die wordt binnnenkort gemaakt :) voor de liefhebber!

Deze uitlaat moest "extra luid" worden, er zit niet veel dempingsmateriaal in. Voor een iets stiller er voller (lager) geluid moet er iets meer in, kan allemaal...

Alles is in RVS gemaakt en ook gelast, hierbij heb ik zoveel mogelijk de originele lasnaden gebruikt. Deze uitlaat heb ik in 2009 gemaakt en ziet er nog net zo nieuw uit als 2 jaar geleden.

Hier nog een paar foto's.

Onder de originele buitendeksel, zit een temperatuurs isolatie laag.

[afbeelding]

Als die isolatie laag eraf is, verschijnt pas de echte demper...

[afbeelding]

Als die open is, verschijnen de demperkamers. Standaard zonder dempingsmateriaal...

[afbeelding]

Dit is er als demping in gegaan.... slechts in het uiteinde is dempings materiaal geplaats..

[afbeelding]

Mooie doorkijkbare dempers... een paraplu kun je nu mooi meesmokkelen :)

[afbeelding]

[afbeelding]


Het originele demper buisje ligt hier op de uitlaat.... voor het verschil..

[afbeelding]

[afbeelding]

Marko


Marco, zou je eens een mooi filmpje online willen zetten? Een maat van mij is misschien wel geinteresseerd.....

Thanks!
 
Hallo

Heeft toevallig iemand hier msn die me even wilt helpen met een probleem ?
Probleemje was tijd weg maar nu weer regelmatig terugkomen , Als ik contact draai , Start hij vanzelf , en dit gaat altijd samen dat mijn Gear indicator ook niet werkt , dus ook geen standen meer kan kiezen.
Heb knopje ook al uit1 gehaald en gekuist , hielp paar dagen maar nu weer.
Stuur maar pm ofzo

Alvast Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan