Shiver the Beast Deeltje 2!

Shiver Meeting op

  • Zaterdag 3 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 4 juli

    Stemmen: 1 5,3%
  • Zaterdag 10 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 11 juli

    Stemmen: 3 15,8%
  • zaterdag 17 juli

    Stemmen: 13 68,4%
  • Zondag 18 juli

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Heeft toevallig iemand hier msn die me even wilt helpen met een probleem ?
Probleemje was tijd weg maar nu weer regelmatig terugkomen , Als ik contact draai , Start hij vanzelf , en dit gaat altijd samen dat mijn Gear indicator ook niet werkt , dus ook geen standen meer kan kiezen.
Heb knopje ook al uit1 gehaald en gekuist , hielp paar dagen maar nu weer.
Stuur maar pm ofzo

Alvast Bedankt

Lijkt erop alsof je stratknop blijft hangen. gelijk mee naar de dealer!
 
Jah het vervelende het is soms weer weg plots , Dus als het er niet is kunnen ze er niets aan doen.
Kan het natuurlijk wel uitleggen , kan hem eens binnen doen.
 
Eindelijk stond gister de postbode voor de deur met mijn nieuw uitlaten. Toch nog best snel als ik lees dat sommige een maand zitten te wachten. Gister de hele dag zonder dB killers gereden, maar of de buurt t en succes vond vraag ik mij af. Ik vind het in ieder geval te hard en heb ze er maar weer ingezet. Dan geven ze echt en super sound
 
Eindelijk stond gister de postbode voor de deur met mijn nieuw uitlaten. Toch nog best snel als ik lees dat sommige een maand zitten te wachten. Gister de hele dag zonder dB killers gereden, maar of de buurt t en succes vond vraag ik mij af. Ik vind het in ieder geval te hard en heb ze er maar weer ingezet. Dan geven ze echt en super sound

Wat heb je? Mivvjes?
 
te hard??? jonge jonge ik reed zonder kat en zonder db's Brullen moet dat apparaat!!
 
Ik ben ook erg benieuwd naar geluid van mijn akra's zonder DB-killer. Morgen zullen we het weten *D

@ Elgusto; Heb je een mooi filmpje met en zonder db-killers?

@ Franssen; Ik zal er zeker mee naar de dealer gaan en het gewoon uitleggen!
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Ik heb vandaag Bar end spiegels gekocht. , maar ze willen niet passen , krijg ze er niet compleet in , zit nog een versmalling aan het uiteinde in het stuur , iemand ervaring met dit ?

alvast bedankt
 
Ik ben ook erg benieuwd naar geluid van mijn akra's zonder DB-killer. Morgen zullen we het weten *D

@ Elgusto; Heb je een mooi filmpje met en zonder db-killers?

@ Franssen; Ik zal er zeker mee naar de dealer gaan en het gewoon uitleggen!

succes morgen! ;-) Ik ben trouwens morgen avond ff bij goedhart. maat van me moet zn shiver ophalen van een grote beurt. Ik breng hem er naartoe.
 
succes morgen! ;-) Ik ben trouwens morgen avond ff bij goedhart. maat van me moet zn shiver ophalen van een grote beurt. Ik breng hem er naartoe.

Kun je hier misschien laten weten wat dat ongeveer kost een grote beurt. Ik moet binnenkort namelijk ook. Weet ik waar ik rekening mee moet houden. ;)
 
Kun je hier misschien laten weten wat dat ongeveer kost een grote beurt. Ik moet binnenkort namelijk ook. Weet ik waar ik rekening mee moet houden. ;)

Die maat van me moet morgen iets minder dan 500 eurie aftikken. zijn wel ook gelijk de kleppen gesteld / gecontroleerd (zegt men...... ;) )
 
Hallo

Ik heb vandaag Bar end spiegels gekocht. , maar ze willen niet passen , krijg ze er niet compleet in , zit nog een versmalling aan het uiteinde in het stuur , iemand ervaring met dit ?

alvast bedankt


Doe even een foto, dan weten we hoe of wat het een en ander zit.

groeten van gaitjan uut ommen
 
Die maat van me moet morgen iets minder dan 500 eurie aftikken. zijn wel ook gelijk de kleppen gesteld / gecontroleerd (zegt men...... ;) )

500 euro is nogal een klap geld ! Mag hopen dat ze meer gedaan hebben dan alleen de kleppen gesteld.

Wat zijn de gangbare kosten eigenlijk voor een 10 en een 20 K Km beurt eigenlijk ?
 
Dit hebben ze bij mij gedaan voor €450:
Ter info: zojuist voor een 20k (grote) beurt €450 betaalt. Kleppen stellen (2 koppakingen vervangen à €50), olie + filter, luchtfilter, bougies en remvloeistof vervangen. €220 materiaal en €230 arbeidsloon. Is bij Roke in Mijdrecht, die rekenen inmiddels meer dan €60/uur.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu een G&G uitlaat onder m'n shiver, klinkt wel erg lekker :), foto's en geluidsfragmenten volgen zodra ik ze heb gekregen. Ze komen ook op de site van de importeur te staan.
 
Ah ben zeer benieuwd! Ik heb ook een behoorlijke tijd getwijfeld tussen de G&G's en de Akra's!

Opschieten met die fragmenten 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan