Shoei 3 helm met sena mesh

@jbazelmans

Hoe zou jij het vinden als een helm en headset ontwikkelt hebt en buurman gaat ineens zonder jouw toestemming een losse kit verkopen die precies op jouw helm past

Cardio zou het wel kunnen maar de relatie tussen Shoei en Cardo zal er niet beter op worden. Daarnaast zal er wellicht ook een juridisch aspect aan zitten.
 
@jbazelmans

Hoe zou jij het vinden als een helm en headset ontwikkelt hebt en buurman gaat ineens zonder jouw toestemming een losse kit verkopen die precies op jouw helm past

Cardio zou het wel kunnen maar de relatie tussen Shoei en Cardo zal er niet beter op worden. Daarnaast zal er wellicht ook een juridisch aspect aan zitten

helm is ontwikkeld door Shoei en headset door Sena. In mijn vorige post vroeg ik me al af of Sena misschien een patent had.
peen reactie daar op was dat het waarschijnlijk anders zou zijn, waarop ik me afvroeg waarom Cardo dan niet gewoon zelf iets ontwikkelt.

wanneer er juridische aspecten aan zitten dan snap ik dat Cardo het niet doet. Maar wanneer dit niet zo is en is er is veel geld aan te verdienen, dan heeft Cardo schijt aan de relatie tussen hen en Shoei. (denk ik)
 
Sena heeft inderdaad de Headset ontwikkelt maar dit gaat wel in opdracht van Shoei. Sena doet dit niet op eigen initiatief.
Juist omdat het in opdracht van is. Vermoed ik dat er juridische aspecten aan zitten.

Ik ga ervan uit dat Shoei Cardo ook wel benaderd heeft. Sena kan blijkbaar een betere deal aanbieden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan