Shoei gt air 'slightly open' mogelijk met vizier mechaniek van gt air 2?

david85

Rookie
31 mrt 2021
3
2
Hi! Niet bepaald een motortechniek vraag, maar meende dat dit toch nog in de techniek sectie hoorde. Heeft iemand toevallig een idee of de viziermechaniek van een Shoei gt air 2 ook op een gt air 1 past?

Voordeel van de gt air 2 mechaniek is dat je het vizier net open kan zetten. Momenteel is het kiezen tussen of warm in mijn helm of insecten in mijn ogen.

Thx!
 
Laatst bewerkt:
Mocht het iemand boeien: de viziermechaniek past, hij is wel iets korter aan de voorzijde. In mijn geval met een witte helm krijg je dan een klein beetje wit tussen mechaniek en afsluitrubber van vizier.

Praktijktest nog te doen, lijkt te werken maar er is geen duidelijke klik. Als je de viziermechaniek van de gt air 2 bekijkt zou die er ook niet moeten zijn denk ik.

Even kijken of ie rijdend in positie blijft dus, maar daar is het nu geen weer voor
 
Mooi dat het gelukt is @david85 ! Ik heb de gt air 2, het klopt idd dat je geen klik hoort.:t

Ik ben wel benieuwd of het je gaat bevallen om met het vizier een stukje open te rijden. Met het vizier gesloten is hij namelijk erg stil, maar met het vizier iets open krijg ik een irritante piep boven de 80km/h.
 
Ahaa, goed om te weten! Ik ga even kijken of ik die piep ook heb, maar nu het weer wat frisser is rij ik eigenlijk altijd met mn vizier dicht. Even wachten op warmere dagen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan