Shoei neotec 2 met andere bluetooth kit

johnny0503

MF'er
13 jan 2019
85
22
Heeft er iemand de shoei neotec 2 met een andere bluetooth kit op bevestigd? Dus niet de sena srl? Is dat gelukt qua plaatsing luidsprekers en dergelijke? Ben van plan om de neotec te kopen maar het nu op mijn gt-air een interphone tour staan...
 
Heeft er iemand de shoei neotec 2 met een andere bluetooth kit op bevestigd? Dus niet de sena srl? Is dat gelukt qua plaatsing luidsprekers en dergelijke? Ben van plan om de neotec te kopen maar het nu op mijn gt-air een interphone tour staan...
Jazeker, ik heb sena S10 gemonteerd op de neotc 2.

Bij motoport Leek, hadden ze mij verteld dat ik hem zo moest monteren.

De neotec 2 bevalt mij trouwens super, had eerst de hjc symax 3. maar dit is echt een wereld van verschil.
Stukken stiller en mijn intercom is ook veel duidelijker te horen dan in de HJC.

In de neotec is er trouwens gewoon ruimte gemaakt voor de speakers , dus je hoeft niks uit te snijden oid.
 

Bijlagen

  • IMG_20190212_133009.jpg
    IMG_20190212_133009.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 36
  • IMG_20190212_133020.jpg
    IMG_20190212_133020.jpg
    733,6 KB · Weergaven: 33
  • IMG_20190212_133034.jpg
    IMG_20190212_133034.jpg
    490,3 KB · Weergaven: 29
Jazeker, ik heb sena S10 gemonteerd op de neotc 2.

Bij motoport Leek, hadden ze mij verteld dat ik hem zo moest monteren.

De neotec 2 bevalt mij trouwens super, had eerst de hjc symax 3. maar dit is echt een wereld van verschil.
Stukken stiller en mijn intercom is ook veel duidelijker te horen dan in de HJC.

In de neotec is er trouwens gewoon ruimte gemaakt voor de speakers , dus je hoeft niks uit te snijden oid.


Bedankt!! Ik ga er mij toch ook 1 aanschaffen, ben die al eens gaan passen. Mag er eens mee testrijden ook dus dat spreekt mij zeker aan.
 
Ik heb ook de neotec heb daar aan de sena 20S op zitten geluid is altijd persoonlijk maar het is helder en duidelijk.
Het voordeel van de shoei is dat je hem kan na bewerken wat ik ook ga doen hij is iets losser gaan zitten en kan hem op persoon laten bijwerken.
Geweldige vinding van shoei
 
Ik heb ook een Shoei Neotec met een sena Bluetooth set. Heb alleen een vraagje over het opladen. Volgens de verkoper kon ik hem alleen opladen via de usb-kabel die verbonden was met de pc.
Toen ik hem vroeg of ik hem ook op kon laden via mijn iPhone adapter kon hij mij daar geen antwoord op geven.
Usb is 5 volt, twijfel alleen over het amperage die de iPhone oplader geeft. Oplader voor de iPad geeft bv een hoger amperage.
Moet toch mogelijk zijn om alles op te laden zonder pc ?
 
Ik heb ook een Shoei Neotec met een sena Bluetooth set. Heb alleen een vraagje over het opladen. Volgens de verkoper kon ik hem alleen opladen via de usb-kabel die verbonden was met de pc.
Toen ik hem vroeg of ik hem ook op kon laden via mijn iPhone adapter kon hij mij daar geen antwoord op geven.
Usb is 5 volt, twijfel alleen over het amperage die de iPhone oplader geeft. Oplader voor de iPad geeft bv een hoger amperage.
Moet toch mogelijk zijn om alles op te laden zonder pc ?
ik gooi hem gewoon aan de adapter van de telefoon idd :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan