SHOEI service

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Ik heb die mooie helm van SHOEI met die draak er op. En nu was er een stukje uit de staart van de draak. Net als of er met een buks op geschoten was, een rond dopje er uit.

Kom ik een vertegenwoordiger van SHOEI tegen en die zegt: Hee, dat is zeer waarschijnlijk een fabricage fout. Laat je dealer de helm opsturen dan krijg je waarschijnlijk een nieuwe helm.

Wordt ik gebeld door Miranda van Hans van Wijk motoren blijkt na een grondig onderzoek van de helm dat het toch een steentje is geweest. Of zou ik met een buks beschoten zijn?

De helm is door speciale app. compleet doorgelicht en ze is door diversen specialisten onderzocht. Ze is nog in 100% goede conditie. Lekker om te weten :)

Maar om mij tegemoet te komen willen ze mij wel een T-shirtje, een neus/kin kapje of een viziertje cadeau doen. Ik heb gelijk gevraagt om het blauwe spiegelende vizier }) Die zijn MOOI!

Ben benieuwd, maar wel even service van SHOEI om mij tegemoet te willen komen.
 
Laatst bewerkt:

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Hoelang was je je helm kwijt?

Zeer netjes van Shoei :)
Ik ben nu ong. 2 wkn mijn helm kwijt. Gelukkig ben ik nog niet aangehouden ;)

Eh.. nee, ik ben een vriendelijke klant, dit is echt puur service van SHOEI en Hans van Wijk motoren.

Op woensdag 19 juni 2002 16:15 schreef Erik van Dam het volgende:
Da's nog eens service! :}

Bij mijn Shoei zit de draak aan de binnenkant. :P
:+ LOL
 
Laatst bewerkt: