Shoei XR-1000 troy lee design

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duzzz sjeez man het is maar een helm :Z

Leuk al die speculerende mensen over handelaren enzo..geloof me maar, als ik een handelaartje (!) was geweest, had ik heus wel meer dingen tekoop aangeboden.
En de opbrengst van een XS hem van shoei van 3 jaar oud kun je echt niet van leven hoor.

En het feit dat ik alleen op een forum koop/verkoop is om dit soort forum-drama's te voorkomen, dat gelul altijd over van alles en nog wat. De een weet het weer beter dan de ander, en die weet weer wat hat daar kost en wat hier goedkoper is.

Ik ben een vervent motorrijder en geniet van mijn gsx-r 1000 k3, en als ik iets zoek of verkoop is dat mijn zaak, houd dan lekker je b3k als je het je niets aangaat. Er is maar 1 forum waar ik tech data vandaan haal of advies geef en dat is het gixxer forum.

Dat gelul allemaal hier.

ADMIN, sluit de boel maar af hier, ik ben er klaar mee. stelletje prutsers. Ga motorrijden in plaats van je vuil uitsmeren over een verkoop topic. Ik hoop dat een hoop mensen hier iets mee doen. :W
 
Kan me je gevoel voorstellen. Er wordt hier op het forum veelsteveel afgezeikt. En onderweg zwaaien we maar steeds tegen elkaar, om elkaar op het forum weer onderuit te schoppen..............

Duzzz sjeez man het is maar een helm :Z

Leuk al die speculerende mensen over handelaren enzo..geloof me maar, als ik een handelaartje (!) was geweest, had ik heus wel meer dingen tekoop aangeboden.
En de opbrengst van een XS hem van shoei van 3 jaar oud kun je echt niet van leven hoor.

En het feit dat ik alleen op een forum koop/verkoop is om dit soort forum-drama's te voorkomen, dat gelul altijd over van alles en nog wat. De een weet het weer beter dan de ander, en die weet weer wat hat daar kost en wat hier goedkoper is.

Ik ben een vervent motorrijder en geniet van mijn gsx-r 1000 k3, en als ik iets zoek of verkoop is dat mijn zaak, houd dan lekker je b3k als je het je niets aangaat. Er is maar 1 forum waar ik tech data vandaan haal of advies geef en dat is het gixxer forum.

Dat gelul allemaal hier.

ADMIN, sluit de boel maar af hier, ik ben er klaar mee. stelletje prutsers. Ga motorrijden in plaats van je vuil uitsmeren over een verkoop topic. Ik hoop dat een hoop mensen hier iets mee doen. :W
 
En het feit dat ik alleen op een forum koop/verkoop is om dit soort forum-drama's te voorkomen, dat gelul altijd over van alles en nog wat. De een weet het weer beter dan de ander, en die weet weer wat hat daar kost en wat hier goedkoper is.

Ik ben een vervent motorrijder en geniet van mijn gsx-r 1000 k3, en als ik iets zoek of verkoop is dat mijn zaak, houd dan lekker je b3k als je het je niets aangaat. Er is maar 1 forum waar ik tech data vandaan haal of advies geef en dat is het gixxer forum.

Dat gelul allemaal hier.

Nee da's lekker -O- , Motor-forum is dus wel goed genoeg om je zooi te slijten, maar echt mensen helpen, dat doe je op een ander forum :? want dan is MF ineens te min :N

Ga dan gelijk naar marktplaats B| op een forum krijg je nu eenmaal zulke reacties, daar is het een forum voor, helemaal als je " afwijkende" prijzen vraagt....

En een beetje netjes taalgebruik mag ook wel eens, zie je mij ergens teksten gebruiken als " houd dan lekker je b3k" ? beetje jammer , zegt meer over jezelf dan over anderen.....

Maar nog veel succes op het gixxer forum :+
 
Ik heb ook nog een helmpie te koop O-)

BMW systeemhelm 3
wit
Maatje M

bieden

:W

Wah kost zon helmpie bij ?
 
Laatst bewerkt:
i-accelerate lullo :p

maar het gaat mij erom dat jij zelf 'redelijk' overdreven begon en je hebt je beginpost aangepast want eerst stond er 275 en nu bieden..

dus nu lijkt het alsof ik je gelijk aanviel maar dat is dus niet zo mja iig succes ermee
en lees nog een alle posts in dit topic dan zul jezelf misschien ook wel in de gaten hebben dat jij 'ook' fout zat.
 
aangezien ZX12RRR geen privéberichten wil ontvangen, zet ik mijn PB hier maar neer.

Dus je weet niet eens wat voor helm je koopt, WAT een SUKKEL zeg...

Maar wat moet je nou met zo'n dure helm voor je snorscooter... :r

Leuk he als je andermans topic's loopt af te zeiken, nou jongetje... ik ga jouw volgen en overal afzeiken.

waar ben je mee bezig? ik wordt uit het niets aangevallen met bovenstaand bericht in het regio zwolle topic.

ik ga verder ook niet in discussie over het hele voorval, excuses lijken me op z'n plaats, aangezien je nogal lomp uit de hoek komt.
 
Word dit nu het grote ZX12RRR afzeiktopic? :?
Die meneer heeft zijn profieltje al helemaal dicht getimmerd _O- en zal wel meer commentaren gehad hebben zo te lezen.
Tjemig de pemig wat een lulloo


Is die helm nog te koop?

Rotschop voor de helm 8-)
 
moet je eens kijken bij algemene motorpraat, topic glijdend langs flitspaal ;)

ik denk zelf eigenlijk dat je hem hier niet snel terug ziet. en dat heeft hij volledig aan zichzelf te danken. mooie sjappo dat 't is..
 
ehhhh ff tussendoor jongens..daarna kunnen jullie verder lullen over zx12rrr of zoiets..


de helm is nog te koop voor n mooi prijsje ;) zonder mensen op de pik te trappen..
 
Moet je mee uitkijken bij rotjoch idd, (met op zn pik trappen). Hij loopt er zo raar mee te zwaaien. _O-
 
Mooie helm, kickje.
Over al het andere laat ik mij niet uit, ik voel me volwassen genoeg! _O- _O- :W
 
Laatst bewerkt:
Topic is "een beetje" vervuild met niet ter zake doende posts. Hier gaat een slotje op, TS kan een nieuw topic openen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan