Shoei XR1000: waar tegen scherpe prijs te krijgen?

El Pollo Diablo

MF veteraan
14 jul 2007
7.122
104
Drechtsteden
Hallo allemaal,

Voor mijn vriendin ben ik op zoek naar de Shoei XR1000 TC-7 Papilon uitvoering.

M-002168336tg.gif


Op de beurs konden wij deze niet vinden, alleen in een XXS, beetje te klein :P Nu heb ik zitten zoeken op internet en ik kom bij motowebshop de helm tegen de beste prijs tegen: 399 euro.

Bij Termaat leveren ze helaas geen Shoei en Motorgoedkoop kan hem pas eind mei weer leveren. Nog tips waar ik hem eventueel ook met korting zou kunnen kopen?

Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Amerika! Precies dezelfde voor mijn vriendin gekocht voor omgerekend 180 euro 8-)
Gelijk ook maar 1 voor mezelf gekocht, wel dan in zwart/wit en zonder vlindertjes...

Kost je wel weer een ticket van zo'n 500 a 600 euro :+
 
Heb hem bij de winkel van Motzoom in Amsterdam volgens mij in maat S zien liggen, maar de prijs zou ik niet meer 100% zeker weten. Volgens mij was hij 469.
 
Bij Motowebshop is 'ie dus 399! :) En in Amerika heb ik zitten zoeken, omgerekend 259 incl. verzendkosten 8-) Maar invoerkosten?
 
Laatst bewerkt:
Bij Martijns motorkleding heb ik hem gehaald voor 420 euro.
Kreeg korting,omdat ik nog aan het lessen was!
 
Godsamme wat zijn sommige mensen toch gierig! Normaal kost die helm 500 euro. Nu kan je 'em voor 400 krijgen. Is dat niet genoeg korting?? Anders koop je toch zo'n pruthelm van 120 euro als je goedkoop klaar wilt zijn :z
 
is de pasvorm van de helmen uit amerika hetzelfde als hier in europa?

Pasvorm zal niet veel uitmaken, alleen de keuring in Amerika is GEEN CE keuring maar een Dot of Snell keuring.

Kwaliteit is exact hetzelfde, alleen in Europa zit je met de Europeesche goedkeuring

Dus ALS je een ongeluk mocht krijgen kan je verzekering moeilijk doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan