shopper stuur

caruso

Die hard MF'er
8 jun 2007
398
0
millingen ad rijn
hallo ik wil een recht stuur op mijn magna zetten ,wie heeft er ook zo een stuur op gezet,
graag jullie ervaring.
ik wil het uitprobeeren omdat ik met het orginele stuur behoorlijk onderuit zit en daar door rug klachten krijg.


groet henk.
 
Hallo,
Heb een keer een "Flyer"stuur op mijn Vulcan 700 gehad,zonder risers. Voor mijn postuur was het een beetje te!. Ik hing te ver voorover,waardoor ik ook rugklachten kreeg.
E.e.a. is daarom ook afhankelijk van je postuur. Probeer gewoon een motorzaak te vinden,waar je verschillende sturen mag uitproberen.

succes AD
 
hallo AD heb gisteren een ander stuur geprobeert ,maar inderdaad hing ook te ver voorover.
en volgens mij lukt het niet zonder risers.net wat je al zegt eerst maar eens kijken of ik ergens meerdere sturen mag uit probeeren .

bedankt henk.
 
een ape is een hoog of zelfs erg hoog stuur.
ape-hangers_on_chopper.jpg
 
ik heb een eigenbouw shiop gehad, maar ik moet zeggen dat een apehanger zeer relax rijd.
het lijkt misschien wel niet zo, maar zit echt pefect.

rugklachten krijg je toch wel op een chop, mijn volgende chop krijgt natuurlijk geen achterveren, en dus de rug krijgt sowieso geen rust.
 
Volgens mij moet je eens gaan zien om een T-bar Square stuur.

Of een andere motor. Heb ik ook gedaan. Staat hier sinds vrijdag een Yamaha XJ900 naast de Vulcan in het hok.
 
twee motoren nee dat is mij te duur de magna heeft al genoeg gekost ,nieuwe banden nieuwe koppeling nieuwe remmen bogies olie .accu .zal vrouwtje niet leuk vinden ha ha


henk.
 
Je moet deze eens proberen, door de knikken aan het einde heb je geen last van zere polsen en zit je ook redelijk rechtop. :]

full
 
als ik later gr00t ben wil ik ook een ape-hengert

niet van dat mieteruge maar in stijl kroesen!
 
Hoi Caruso,

Ik rij zelf met een 90cm breed dragbar stuur en ik moet zeggen dat dat goed rijd
met een breder stuur heb je namelijk veel meer controle over je motor.

Groeten maarten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan