Shoulder- & Headdown

Gelukkig zelf goed van af gekomen. Voor je verzekering duidelijk maken dat jij de enige schuldige bent: krijg je je centen misschien wat sneller.
 
Oei, das minder.
Succes met reaparen enzo.

Ff wat anders, stond jij begin van de middag bij Shell pomp op de A12 net na Arnhem :?
Ik dacht nl dat jij het was...

Dat zou heel goed kunnen, ik dacht ook al dat ik Rico en WKJ zag, maar wist het ook niet zeker.
Wij kwamen er net aan en jullie vertrokken net toch??
 
Quote:
Op maandag 20 mei 2002 19:43 schreef Vlammer het volgende:
kost dit je nu je no-claim? of hoe zit dat?



Wat denk je zelf?

(De verzekering is geen filantropische instelling)

hebt toch ook verzekeringen waarbij je pas bij je 2e schade de no-claim kwijt bent... motor weet ik niet zeker, maar bij auto wel...
 
Dat zou heel goed kunnen, ik dacht ook al dat ik Rico en WKJ zag, maar wist het ook niet zeker.
Wij kwamen er net aan en jullie vertrokken net toch??

Klopt ja. Wij hadden al getankt en ik zag je staan toen ik naar buiten liep na betalen en jij net naar binnen wou gaan.
Rico was er trouwens niet bij.
R1no en ze vriendin op gele Duc, WKJ met duo en ze vriendin op GSX, Unstable en ik, en nog een stel, maar die ken ik niet.

Ik zei nog tegen Unstable, "he, is dat Rookie niet?"
Ik was me er namelijk niet van bewust dat jij mee reed met ons haha,
toen je dan ook bleef staan von ik het al raar.
Maar je was het dus wel.
Was het flesje drinken lekker })

Jammer dat de dag zo geëindigd is voor je.
Nogmaals succes met alles.
 
Op dinsdag 21 mei 2002 14:20 schreef Tuutebulles het volgende:
Quote:
Op maandag 20 mei 2002 19:43 schreef Vlammer het volgende:
kost dit je nu je no-claim? of hoe zit dat?hebt toch ook verzekeringen waarbij je pas bij je 2e schade de no-claim kwijt bent... motor weet ik niet zeker, maar bij auto wel...
Ja, maar dan moet je meestal al wel een jaar of 8 de hoogste no-claim korting hebben.

Rookie: Sterkte!
 
Hier dan ff wat piccies voor de liefhebbers.

misc.php

misc.php

misc.php

misc.php


Ga zo ff kijken wat de expert bepaald heeft en dan zien we wel weer verder. Er werd zelfs al gezegd dat ie wel eens totall loss kon zijn :? :?
 
Hee, die heb ik afgelopen zaterdag zien staan bij de bandenboer. Mij leek het vooral plastic schade, maar ja ik ben ook geen expert. Hoop dat ie als je goed verzekerd bent total word verklaard, kan je mooi een nieuwe uitzoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan