Shoulder- & Headdown

The Rookie

Die hard MF'er
30 nov 2001
402
0
Vandaag ff lekker wezen sturen en als afsluiting nog een paar rondjes klaverblad Deil genomen, en wat denk je......
Staan er een paar vrienden van me langs de kant in een draai, ik kijken omdat ik dacht dat er een onderuit gegaan was. Kijk ik weer voor me zit ik al aan de buitenkant van de bocht.
Ik me fiets platter gooien en door de bocht kijken, maar niets helpt meer. De vangrail komt steeds dichter bij. Toen er toch maar voor gekozen om hem voor de vangrail langs het gras in te sturen, onder de vangrail leek me toch de slechtste optie.
.....En ja hoor, gras net gemaaid, was nu hooi dus spekglad. Motor over de kop en ik eraf.
Heb zelf gelukkig niets op een gekneeusde duim en een pijnlijk dijbeen na, maar moter heeft toch wel zeker een 5000 Euro schade :( :( :( .

Gelukkig wel all risk verzekerd maar toch. Wat me eigenlijk het meeste zorgen baart is dat ik er niet eens van geschrokken ben.
Na de fiets thuis gebracht te hebben (met een busje), toch maar ff met losse handen rijden om te kijken of ie niet krom is. Wat gelukkig niet het geval is. O ja wheelien doet ie ook nog steeds goed :P .

Nu maar weer snel maken en dan weer fijn :] :] .

Zo, dat wilde ik ff met jullie delen.
 
Je neemt het in ieder geval luchtig op
Gelukkog all risk, hopen dat de centjes snel zullen komen.
 
Je neemt het in ieder geval luchtig op
Gelukkog all risk, hopen dat de centjes snel zullen komen.

Ik kan wel gaan lopen klagen en chagerijnig gaan wezen, maar was toch eigen schuld en het is nu eenmaal gebeurd daar verander je niets meer aan.
Ben allang blij dat ik zelf niets heb!!
 
Klote voor je man... die grasmaaiers ook altijd!!!

(en weer een schade R6-je erbij)
 
Wow! Klinkt nie goed! Gelukkig ben jij er nog redelijk vanaf gekomen.

Hopelijk is je R6 weer snel opgeknapt! Succes ermee!
 
Sterkte met je hersel zo wel van je zelf als je motor.
Crawl

Ps. Pocahontas zou jij je vorige icoon a.u.b. weer terug willen zetten.
 
Oei, das minder.
Succes met reaparen enzo.

Ff wat anders, stond jij begin van de middag bij Shell pomp op de A12 net na Arnhem :?
Ik dacht nl dat jij het was...
 
Klote voor je. Hopelijk heb je alles snel weer gemaakt.

kutzooi, misschien moet ik me ook maar eens all-risk verzekeren...

Ik heb een beperkt casco gedoe. Schade wordt vergoed als ik tegen een dier opknal. Kortom gewoon een schaap of kip slachten en de boel onder smeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan