Shovel te koop

Alf

MF veteraan
17 jan 2004
1.231
0
Iemand interesse in een betrouwbare shovel?Alf gaat na 14 jaar stoppen.
 
Ikzelf heb al een leuke bike, maar ik ken wel iemand die weer een Harley wil kopen. (Heeft een tijdje geleden zijn ONVOORSTELBAAR mooie eigenbouw verkocht en mist het nu wel heel erg.)
 
Iemand interesse in een betrouwbare shovel ?Alf gaat na 14 jaar stoppen.


full


Shovel Zo iets??
 
Volgens mij is de juiste foto in een andere topic terecht gekomen:

full

Is er ook een foto van de gehele motor? En zijn er ook specificaties van hoe oud dat-ie is enzo? :)



LOL @ die ANDERE shovel trouwens. ;)
 
Da's 750 minder dan ik voor de mijne heb neergeteld! :P En dat stukje op de foto is best mooi! :)

idd, in de woonkamer is errug mooi. (Mijn vorige vriendin moest er overigens neits van hebben, HAHAHAHA!!!!!) Maar als je 10 mille kunt vangen.......duur stukje versiering in de woonkamer, ondanks de mooie herinneringen en de band met de motor natuurlijk.
 
Volgens mij is de juiste foto in een andere topic terecht gekomen:

(Afbeelding)
Is er ook een foto van de gehele motor? En zijn er ook specificaties van hoe oud dat-ie is enzo? :)



LOL @ die ANDERE shovel trouwens. ;)
full

Stukjes voor-en achterkant krijg je d'r ook bij.
 
Nou, als verkopende partij ga je natuurlijk voor de Hoofdprijs. Maar 9750 voor een (van wat ik ervan kan zien; je foto komt op de een of ander manier bij mij niet helemaal binnen) standaard shovel electra vinnik nogal wat.

Voorbeeldje?
full

Harley flh 1340 bj 1982 geheel gereviseerd
vraagprijs 8500.
 
Ah, foto doet't weer. Ziet er toch beter uit als ik verwacht had. OK, (vraag?)prijs klopt.



(maar als ik moest kiezen...)
 
Nou, als verkopende partij ga je natuurlijk voor de Hoofdprijs. Maar 9750 voor een (van wat ik ervan kan zien; je foto komt op de een of ander manier bij mij niet helemaal binnen) standaard shovel electra vinnik nogal wat.

Voorbeeldje?
(Afbeelding)
Harley flh 1340 bj 1982 geheel gereviseerd
vraagprijs 8500.
Kan met leuke voorbeeldjes van over de 1o mile komen.Fiets is twee jaar geleden helemaal los geweest.Van nieuw gecoat frame tot nieuwe schokbrekers etc.Blokrevisie totaal 25000 geleden.Bakrevisie.Nieuwe primaire ketting,slider cams,balhoofdlagers etc.Voorvork gereviseerd.Hele zooi aan extra,s.
Nu jij weer.
 
Nou, als verkopende partij ga je natuurlijk voor de Hoofdprijs. Maar 9750 voor een (van wat ik ervan kan zien; je foto komt op de een of ander manier bij mij niet helemaal binnen) standaard shovel electra vinnik nogal wat.

Voorbeeldje?
(Afbeelding)
Harley flh 1340 bj 1982 geheel gereviseerd
vraagprijs 8500.
Volgens mij is dit trouwens een omgebouwde wide glide.
 
Heel mooie motor, Alf! Welk jaar?
Alleen ben ik persoonlijk niet dol op zo'n voorvork en die koplamp, maar da's een kwestie van smaak.
 
Wat een bullshit om de prijs te gaan afkraken, daar help je de verkoper nogal mee :(
Laat toch alleen die mensen reageren die er serieus belangstelling voor hebben.

Nee, ik ben geen vriendje van Alf. Ik vindt het alleen zo flauw dat er altijd mensen tussen zitten die vinden dat ze er zich mee moeten bemoeien terwijl ze er helemaal geen belang bij hebben. :r

Ik zie zelfs opmerkingen van notoire afkraker (s). In andere topics om hulp vragen en echt elke chopper die hier te koop komt te staan, wordt afgekraakt omdat'ie te duur zou zijn. :?
 
GODNONDERKNAKEN, Alf.

Dit is een mooie shovelhead :9~ :} :9~ . Kan me haast niet voorstellen dat je daar mee wilt stoppen :? . Keep 'm rolling :]
Volgens mij is €9750 niet te veel. Helaas, kan 'm (voorlopig nog) niet betalen anders zou ik het zeker doen.

Succes met de verkoop. Hopelijk hoef je er niet te lang mee te leuren

Enneh.............ga je echt met rijden stoppen, of alleen met deze.
 
GODNONDERKNAKEN, Alf.

Dit is een mooie shovelhead :9~ :} :9~ . Kan me haast niet voorstellen dat je daar mee wilt stoppen :? . Keep 'm rolling :]
Volgens mij is €9750 niet te veel. Helaas, kan 'm (voorlopig nog) niet betalen anders zou ik het zeker doen.

Succes met de verkoop. Hopelijk hoef je er niet te lang mee te leuren

Enneh.............ga je echt met rijden stoppen, of alleen met deze.
Ben net effe bij me broertje op bezoek geweest.Nieuw record gevestigd.80 km met 150 continu.Niet echt slecht voor een ouwe shovel van 25 jaar oud.Alf gaat 'em misschien toch nog effe houwe.Wil echter ook een '55er Chevy pick up hot rod.Had ik maar een bak met geld.

Shovel,shovel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan