Show hier je Aprilia!

Op vakantie afgelopen zomer

ronald1.jpg


:]
 
ook wel mooi zo'n gele 2000

heb nog enkele zwarte leewekoppe ( in't groot) met aprilia en ip stickers ligge, heeft hij daar geen intresse in? ik plak ze toch niet ...
 
Heb je daar heeeeeeeeeeeeeeel toevallig een fotootje van ? *D
Ik spreek hem vanmiddag btw ga het hem vragen !!!
 
RSV1000SBK1.jpg


de grote leeuwekop in het zwart 2 x met aprilia vlak eronder + ip sticker 2x, de 2 kleine aprilia leeuwekopjes

2 akrapovic stickers

da's wa'k nog heb van die set, de rest is grotendeels opgebruikt voor mijn eigen bike :)
heb ff gerekend met die prijzen van de site en is voor 62€ stickermateriaal

als hij ze wil zal ik ze voor 30€ opsturen,zijn nog ongebruikt, ben ik er vanaf want ik kan der toch niks mee en hij heeft wa leuke stickers bij .

laat maar horen via atmozphere@pandora.be

greetz
 
Hier nog een plaatje van mijn '04 Tuono.

15.000 Blije kilometers tot nu toe, and counting!

full


Demper is trouwens te koop, doe een leuk bod!
 
hier ff een paar pics van mijne ,ik heb er nu een racekuip op zitten,moest ik ff passen voor de cicuitdagen volgend jaar *O* *O* *O* *O*
full
 


hier mijn cupracertje, zit inmiddels wel wat meer bestickering op en kuipruitje moet er nog op.
Zal binnenkort weer eens piccie posten :)
 
ja klopt, hij komt inderdaad uit Haarlem. is t een bekende van je?

kan iemand me trouwens nog even helpen met een banden advies?
ik heb er nu een gare bt020 achter zitten die af is.
ik wil een snelsturende band hebben maar liever dat hij het wel langer uithoudt dan 5000km..

oh ja, en wat betreft de accu die te licht is, daar ben ik achter. die is naar de kl*te
Jo Rosso,

Rijdt al sinds 2000 RSV en heb nu een R van 2003. Je krijgt nu banden advies van een RSV expert dus. Mijn advies...Michelin Pilot Power. Ik rijdt 4x CRT per jaar gemiddelt 1.44. dus niet heel snel en niet heel langzaam. Met een achterband doe ik 8.000 km. bandenspanning 2.4 achter en 2.6 voor en rijden maar 8-)
 
Is mooi geworden snellegast
wordt het repsol replica?


dankje :) Maar hij is dus nog niet helemaal af he, het word een halve repsol replica. Ik ga de tekst "Repsol" niet op die witte vlakken zetten maar de kleurstelling is natuurlijk wel van repsol. Er komt nog een getint ruitje op en de monoseat ben ik nu mee bezig maar ben nog niet helemaal erover uit welke kleuren die word... want de startnummers komen daar ook op.
Vandaag vrij genomen van school dus kan weer hobbye-en 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan