Show hier je chopper !!!

Mooie fietsen allemaal maar zijn jullie nou allemaal zo bang om de boel te verbouwen of vind je een standaard fiets gewoon mooier?

JP (hee ouwe REOer, hahaha) en chopperbal hebben er tenminste een beetje werk en tijd in gestoken om hem naar hun zin te maken.
 
OK, maar...ik had mijn brommertje 1 dag en toen zat er al een dragbar op en waren de knipperlichten, tellers en sissybar er al af hoor. Toont heeeeeel anders en kost bijna niks 8-)
 
OK, maar...ik had mijn brommertje 1 dag en toen zat er al een dragbar op en waren de knipperlichten, tellers en sissybar er al af hoor. Toont heeeeeel anders en kost bijna niks 8-)


Mhhh... komt me deels bekend voor... alleen dat met die kosten liep iets anders...

Zal ik nu tóch maar een plaatje van m'n Custom Shop Chopper plaatsen:

vmax2004.jpg
 
Laatst bewerkt:
Schitterende fiets! Kan me voorstellen dat de kosten behoorlijk waren. Hahaha.

Maar.....Ik vind dit geen chopper. Een naked/streetfighter, ja! Maar geen chopper.

Hoe denken anderen hier over?
 

Woei!!! LAMPJES!!! :)

LOL dat is pas customizen, veel *bling bling*. Niet helemaal mijn smaak maar wel goed gedaan.

Dit valt ook niet meer onder de defenitie van een chopper volgens mij, ik dacht namelijk dat een chopper betekende dat je zoveel megelijk verwijderde van de motor. Dit is een geheel eigen categorie on it's own.

:}
 
Ja. Categorie Rijdende Accessoires Catalogus (R.A.C.)

p.s. Zou je daar nou ook meer wegenbelasting voor moeten betalen??
 
full


Honda shadow vt 700 .. met originele Ducati uitlaten en nieuw kleurtje :9

En hij is te koop! (nee?? JAA!!) Zie me website
 
:Z ik vind choppers wel leuk stond op het punt een honda supermagna te kopen maar heb een sport ding gekocht,als ik ooit geld teveel/over heb en ook nog eens de ruimte koop ik hem erbij.
die 4 vette uitlaten en dat dichte achterwiel :9~

was alleen moe omdat ik het hele topic had doorgelezen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan