Show hier je chopper !!!

8 motoren ?!? :} :}
het is toch zo dat als je 5 motoren hebt, dat je dan minder belasting of verzekering ofzo hoeft te betalen, of is dat alleen bij auto's?
(zoiets vaags heb ik tenminste een keer gehoord)

Nee, ik krijg bij Unive geen korting.
Maar 3 zitten nergens in, dat zijn gerestaureerde oldtimers (geschorst)
De overige 5 worden gewoon gebruikt, staan wel op 1 naam in de verzekering, sommige oldtimer etc. maar mijn vrouw rijdt, beide dochters rijden en ikzelf ook, maar verzekeren en korting, nee, nooit van gehoord
 
Nee, ik krijg bij Unive geen korting.
Maar 3 zitten nergens in, dat zijn gerestaureerde oldtimers (geschorst)
De overige 5 worden gewoon gebruikt, staan wel op 1 naam in de verzekering, sommige oldtimer etc. maar mijn vrouw rijdt, beide dochters rijden en ikzelf ook, maar verzekeren en korting, nee, nooit van gehoord
Redelijk briljante actie, 8 motoren...

Ik sta op 1, en binnenkort hopelijk op anderhalf.
Wil alleen ook nog ooit een auto aanschaffen ipv de GTI van nu. Zuipt mij te veel.
 
Nee, ik krijg bij Unive geen korting.
Maar 3 zitten nergens in, dat zijn gerestaureerde oldtimers (geschorst)
De overige 5 worden gewoon gebruikt, staan wel op 1 naam in de verzekering, sommige oldtimer etc. maar mijn vrouw rijdt, beide dochters rijden en ikzelf ook, maar verzekeren en korting, nee, nooit van gehoord


misschien was dat wel alleen voor handelaren bedoeld, zo'n regeling. Maar ik heb eens een keer zo iets vaags gehoord ergens, dus misschien klopt het ook wel niet.
 
waar iets halfs van gehoord hebt, is speciaal tariev voor het schorsen van voertuigen: (overigens, normaal tarief is €68,- en laag tarief is €22,-)

Schorsingsregeling voor verzamelaars van oude voertuigen
Voor verzamelaars van oude voertuigen is er een aparte schorsingsregeling. Er is een maximum ingesteld voor schorsingsbetalingen. Met deze regeling wordt voorkomen dat verzamelaars een onevenredig hoog bedrag aan schorsingsgelden moeten betalen voor voertuigen waarmee niet wordt gereden. Verzamelaars van voertuigen van 15 jaar en ouder komen voor deze regeling in aanmerking.

De te schorsen kentekens moeten wel allemaal op naam van dezelfde eigenaar/houder geregistreerd zijn bij de RDW.

Tarieven verzamelaars:
Voertuigen van 15 jaar of ouder: laag tarief, te betalen per voertuig (1-5 voertuigen)
6 voertuigen of meer, waarvan 5 betaald: extra voertuigen gratis.
 
Nee, ik krijg bij Unive geen korting.
Maar 3 zitten nergens in, dat zijn gerestaureerde oldtimers (geschorst)
De overige 5 worden gewoon gebruikt, staan wel op 1 naam in de verzekering, sommige oldtimer etc. maar mijn vrouw rijdt, beide dochters rijden en ikzelf ook, maar verzekeren en korting, nee, nooit van gehoord

Probeer is voor een fleetowners korting.
 
hey gasten ik heb een aprilia red rose 125cc gekocht
ik heb hem gekozen omdat het een 2takt en beter rijd dan een 4takt 125cc
en ik kan me nog geen rijbewijs veroorloven
foto komt nog
is wel een vinnige moto voor een 125cc
en ik rijd er graag mee en meestal
niet hard o-)
 
Hi,


Sinds gisteren is dit de mijne:

FXR-aernoudt.jpg


Er komt nog een nieuw zadel op (1 persoons Corbin Hollywood); dit zadel heeft z'n beste tijd gehad :)

Groetjes,
Aernoudt
 
Nou hier mijn laatste projectje, bijna klaar. *D
Op mijn website staan meer foto's
http://www.mcrups.nl
Foto's staan in het hoofdstukje: custom bouwen met bikerbob.

dit was hem:
full

en zo is hij geworden:
full


mzzl
BikerBob
 
Laatst bewerkt:
Hierbij ook een nieuwe foto van mijn custom,op pag.23 kunnen jullie zien hoe die toen eerst eruit zag.
full
 
Laatst bewerkt:
God wat flauw en voorspelbaar D'Eddio! :(






(Dat wilde ik net zeggen namelijk! :+ En aangezien ík flauw en voorspelbaar ben... }) )

Maar je hebt zeer zeker gelijk hoor, ook wat de bike betreft! *D



Hey cool Aernoudt: is die zo grotendeels origineel? De mijne is een TIKKELTJE aangepast! :)
 
God wat flauw en voorspelbaar D'Eddio! :(

(Dat wilde ik net zeggen namelijk! :+ En aangezien ík flauw en voorspelbaar ben... }) )

Maar je hebt zeer zeker gelijk hoor, ook wat de bike betreft! *D

Sorry ToT,Zal de eer volgende keer aan jou overlaten hoor, maar ja, kon het niet laten.
 
Nou voor deze ENE keer is het je vergeven! ;) Maar laat het niet nog een keer gebeuren he! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan