Show hier je favoriete sticker op je motor

Duccorse

MF veteraan
18 mrt 2009
1.903
1
Ik ben op zoek naar inspiratie om mijn motor op te vrolijken met een paar stickers, Het Metzeler olifantje of een Joe Bar sticker zijn kanshebbers.

Wat voor unieke stickers prijken er op jullie motoren *D
 
Ik hou niet van stickers, op 1 na dan !

full




:+
 
Leuk topic! Ga ik in de gaten houden :Y
Mijn enige sticker is momenteel de MF sticker.
 
Laatst bewerkt:
Hee, had jij vorig jaar geen tracktraining? Ik stond met een afgebroken ventiel bij die pomstation om de hoek en mocht met de bergingsdienst naar huis :(

Leuke sticker trouwens :Y
Ja, dat klopt :Y Was nog met de yzf toen.
Was wel balen ja, ben je er bijna..

Tnx, de sticker is alleen niet echt kwaliteit ofzo, laatst gewassen en hij verkleurd nu al :')
 
Ja, dat klopt :Y Was nog met de yzf toen.
Was wel balen ja, ben je er bijna..

Tnx, de sticker is alleen niet echt kwaliteit ofzo, laatst gewassen en hij verkleurd nu al :')

Misschien een laagje blanke lak erover heen zodat hij wat langer mee gaat *D
 
Die velg-tekst is leuk :Y Gewoon plakletters gebruikt tussen de velgstriping?
Nee alles zelf ontworpen, op maat gemaakt, uit laten snijden en geplakt ...dat laatste was ff een grrr#!*$! werk maar dan heb je ook wat :P
Vind het nog steeds erg tof staan :Y

Edit: ff beter plaatje opgezocht

279528194c806b53961fcf5196acd110
 
Laatst bewerkt:
Mf sticker en wat persoonlijke belettering op zijkant en wiel...op een naked houdt het al snel op :+

[afbeelding]

Stoer! Ben normaal niet zo van de naamstickers en extra stickers in het algemeen maar dit is wel heel erg vet :Y wat heeft het je gekost als ik vragen mag?
 
Stoer! Ben normaal niet zo van de naamstickers en extra stickers in het algemeen maar dit is wel heel erg vet :Y wat heeft het je gekost als ik vragen mag?
Geen idee wat zoiets kost, ik doe die dingen via mijn werk namelijk (www.cw.nl)
Als je interesse hebt kan ik het wel even navragen bij mijn collega die over de inkoop/verkoop gaat :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan