Show hier je favoriete sticker op je motor

full

full
 
Hhahaha, dat gaat helemaal goed komen.. Sorry dat het allemaal wat langer duurt trouwens, heb net een huis gekocht dus allemaal een hoop geregel en weinig tijd. :S

Als je nog de tijd heb dan kunnen we misschien jouw stickers en die van je zoon tegelijk doen, scheelt weer in opstartkosten op het werk enzo.

geen prob.. ;)

maar voor de fiets van mn zoon heb ik nog net ff iets langer werk, dan dat ik tijd nog over heb voor m'n eigen fiets.... dus als het kan, heb ik die voor mijn fiets toch liefst ietsjes eerder... ;)
 
ik heb een gsxr voorvork in mijn SV1000 laten zetten.

en daarom de stickers laten aanpassen met dit als resultaat

Foto-IR7RPTRG.jpg
 
Normaal ben ik niet zo van de stickers, maar in dit geval was het vooral een praktische oplossing... De vorige eigenaar van mijn CBF had een tanktas die nogal wat krassen had gemaakt op de tank, en overspuiten was mij op dit moment te duur. Dus heb ik zelf een sticker ontworpen, en deze laten printen door 123sticker.nl. Ik heb er 2 gemaakt, ook eentje voor achterop zodat het ontwerp terug komt in de motor, dan komt het authentieker over.

De stickers dienen gelijk 2 doelen: Ten eerste om de krassen op de tank te verdoezelen, en ik heb gelijk de kleur rood in de sticker verwerkt, zodat de rode rimstriping beter bij de motor past, omdat de kleur nu terug komt in de motor zelf.

labels.jpg


Voor een eerste poging ben ik tevreden... :)
 
Normaal ben ik niet zo van de stickers, maar in dit geval was het vooral een praktische oplossing... De vorige eigenaar van mijn CBF had een tanktas die nogal wat krassen had gemaakt op de tank, en overspuiten was mij op dit moment te duur. Dus heb ik zelf een sticker ontworpen, en deze laten printen door 123sticker.nl. Ik heb er 2 gemaakt, ook eentje voor achterop zodat het ontwerp terug komt in de motor, dan komt het authentieker over.

De stickers dienen gelijk 2 doelen: Ten eerste om de krassen op de tank te verdoezelen, en ik heb gelijk de kleur rood in de sticker verwerkt, zodat de rode rimstriping beter bij de motor past, omdat de kleur nu terug komt in de motor zelf.

[afbeelding]

Voor een eerste poging ben ik tevreden... :)

Goede oplossing, en ziet er chic uit :Y
 
66-1 sticker. Speciaal gemaakt. 66 is ooit mijn startnummer geweest en ik heb 1 wedstrijd gewonnen, dus dat samen gevoegd.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan