Show hier je motor

Klaar voor het nieuwe seizoen!

D70EA22D-B06D-4FC8-8B27-3CEBAF2E4E4D.jpeg
E09C3777-11E4-40CA-B283-846DB4F3F360.jpeg
BBE7A926-217F-4D94-BE06-16048D5427D2.jpeg
9D25FE32-3BD7-4644-A9F5-E583F1B4CDA3.jpeg
DB446054-7A00-4F61-9400-E04BB9629377.jpeg
 
Tja, ik krijg wel eens medelijden hoor. Als ik oudere mannen krampachtig jong zie blijven doen. Hippe radiozenders, snelle motoren, jonge vrouwen enz enz. Ben nog geen 40, maar ik heb het wel gezien met snelle motoren, daar vind ik me te oud voor. Heb geen zin om meewarig na- of aangekeken te worden....

Het blijft een wedstrijdje ver plassen. Door er niet meer aan mee te doen heb ik het gevoel dat het ook niet meer hoeft. Krijg evenwel mn aandacht wel
Tja, dat is ook een mening; ik ben gisteren 60 geworden, maar ben nog steeds blij met m'n S1000RR. Wat anderen daarvan vinden boeit me niet; als ik er maar lol in heb.
 
Tja, ik krijg wel eens medelijden hoor. Als ik oudere mannen krampachtig jong zie blijven doen. Hippe radiozenders, snelle motoren, jonge vrouwen enz enz. Ben nog geen 40, maar ik heb het wel gezien met snelle motoren, daar vind ik me te oud voor. Heb geen zin om meewarig na- of aangekeken te worden....

Het blijft een wedstrijdje ver plassen. Door er niet meer aan mee te doen heb ik het gevoel dat het ook niet meer hoeft. Krijg evenwel mn aandacht wel
Whaha. Iedereen z’n eigen ding 😅. Maar wat goed van je. 😂 motoren zijn altijd snel toch? Ook al heb je geen snelle motor is 50km/u toch best hard tegen een vangrail. Ach ja, rug op 4 plaatsen gebroken gehad 😅🤣.
 
En 40? Bah. Dat word ik dit jaar 🤣😇😙
Gewoon roepen dat je 50 wordt, die verbaasde en volledig verwarde blik die je dan krijgt met een volgens mij hou je me voor de gek houding is geweldig, volgt vaak daarna de …OH!!!! …dan zie je er nog jong uit.
Hah bam….en ja ben deze maand pas 42..klein detail.

Het werkt ook andersom trouwens..zelf bij mijn eigen moeder..toen ik 40 werd kwam ze binnen kreeg heel lief een kaart met gefeliciteerd 40..toen heel hard gelachen en beledigd geroepen “dat is pas over twee jaar mams! Maar lief dat je er zo vroeg bij bent!.. ook die stilte en verwarde blik ( ook van degene welke er achter stonden en een kaartje achter de rug begonnen te verstoppen of gingen lezen wat zij eigenlijk geschreven hadden is vermakelijk) duurde toch zeker een minuut rekenen en blinde paniek voor mijn ongelijk werd bewezen.

Prachtig.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan