Show hier je motor

Ouwe K ik ben ook 1.95 en het gaat net.....................




O
20191008_125225.jpg
 
Ik blijf me de vraag stellen waarom mensen niet de volledige motor kunnen schieten en het voorwiel ervan moeten laten vallen terwijl ik dit doe met de iPhone. Dat doet écht pijn aan mijn ogen!


Bekijk bijlage 1485803

Nou, ik zal mij maar weer beperken tot het g310 deel van het forum. Gelukkig heb ik daar niemand gekwetst met mijn slechte fotografeer kunsten .. dit is nota bene mijn mooiste foto😃

Wel fijn dat anderen de pijn met je delen...dan ligt het toch echt aan mij. Ik had wel verwacht dat ik opmerkingen zou krijgen over mijn slecht 34 pk tellende blokje ( leuke brommer en daar ben ik het mee eens), maar deze zag ik niet aankomen. Haha!
De groeten, Martijn
 
Wel fijn dat anderen de pijn met je delen...
Meer niet dan wel hoor ;)
Dat soort foto's zijn gewoon top. Je bent lekker aan het touren, maakt ff een stopje, stapt af, en denkt: "Goh wat ben ik toch blij met deze machine!"

In die hoedanigheid pak je je mobiel erbij maakt een foto, wat toch al kut gaat met één handschoen nog aan maar eigenlijk kijk je geeneens naar wat je maakt. En waarom niet? Je wilt verder rijden! Hop mobiel weer in de zak en in 't zadel!

Dat zie ik in zo'n foto, en er hangen hier met mij een hoop mensen rond die dat waarderen hoor :Y:t
 
Sorry. _O-

Ik ga niet graag in m'n eentje circuitrijden (Assen ligt niet in de buurt), en steeds meer maten zijn afgehaakt de afgelopen jaren. Touren wordt wel nog gedaan, met regelmaat ook, en dat vind ik in m'n eentje ook prima. Maar dan is de GSXR toch nét niet in haar element. :+

Ik geef Rick de schuld O-)
 
Nou, ik zal mij maar weer beperken tot het g310 deel van het forum. Gelukkig heb ik daar niemand gekwetst met mijn slechte fotografeer kunsten .. dit is nota bene mijn mooiste foto😃
Welnee laat zeuren. Hij had je ook kunnen vertellen wat je anders had kunnen doen om je foto nóg mooier te krijgen maar in plaats daarvan klaagde hij over z'n ogen. Je moet m.i. nodig maar de opticien als je zere ogen krijgt van die foto.

Je motor staat er niet helemaal op, dat is jammer. Verder een prima foto die ook in het wolkenjagers topic niet zou misstaan. ;)
 
NC750X (2).jpg


Er komt nog een valbeugelset met mistlampen op, en dan is 'ie eindelijk af (middenbok heeft hij inmiddels ook).
Misschien niet de meest opwindende machine, maar wel een heel fijn reisapparaat.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan