Show hier je motor

Mijn XVS1100 bobber

IMG-20200521-WA0012.jpg


IMG-20200521-WA0018.jpg


20200420_155229.jpg
 
Tsjong-tjonge.......................... inmiddels 11.5k!
Je bent 'm dus nog aan het inrijden?

“inmiddels 11,5k” is natuurlijk leuk bedoeld, in die zin.. heb hem gekocht met 8000km op de teller en ben er gewoon zuinig op. En inrijden? Haha, ja.. heb er zelf nu 3.500 km op gereden. 😇👍

edit:

sinds 3 jaar ben ik weer motor gaan rijden. Na mijn ongeluk op 12–3-2015. Gevallen in een bocht, rug op 4 plaatsen gebroken, incomplete dwarslaesie, 3 maanden Roessingh, rolstoel, rollator, krukken..


Wat ik wel echt waardeerde was een kaartje van het motor forum toen ik net geopereerd was! 👍.

dus ja, rustig aan met de motor, rustige motor, nee! 🤣😇🙏
 
Laatst bewerkt:
Sommigen houden 't bij een gezinnetje, vieze luiers, en een zware hypotheek.
Anderen willen al dat gezeik niet aan de kop en zijn trots op de nieuwe motor.

Maar er is nog hoop!
Wanneer de hypotheek is afgerond en er hooguit nog luiers zijn bij de kleinkinderen dan is er mss een 2e ronde.
Als je dan ten minste dan nog gezond bent gebleven na teveel jaren zwoegen bij de baas.


Of misschien van baan veranderen zodat je genoeg inkomsten hebt voor een gezin,luiers, (zware) hypotheek en 1 of meerdere motoren .
En als je dan je hypotheek afgerond hebt je 3 a 4 x op vakantie kan en 2 of meer motoren kan kopen ;)
 
Sinds 3 jaar ben ik weer motor gaan rijden. Na mijn ongeluk op 12–3-2015. Gevallen in een bocht, rug op 4 plaatsen gebroken, incomplete dwarslaesie, 3 maanden Roessingh, rolstoel, rollator, krukken..
dus ja, rustig aan met de motor, rustige motor, nee! 🤣😇🙏
Met de motor begin je boven de 10k net het goede gevoel te krijgen.
Maar in dit geval is het 'het baasje' die moeilijk op gang komt. Wens jou iig veel sterkte met verdere verbetering.
 
En als je dan je hypotheek afgerond hebt je 3 a 4 x op vakantie kan en 2 of meer motoren kan kopen ;)

Ikzelf ben er dus 1 van de 2e kans................. :9
Hypotheek heb ik geen last meer van. Ja, ik heb nu 2 motoren.
Vwb aantal keren op vakantie: WAT denk je dat ik de laatste jaren aan het doen ben??
(alleen helaas nu veel reisbeperkingen door corona)
 
Iedere fabrikant zo z'n benaming, waarom meteen triple als het ook single kan, of gaan we voor double ;).

Als je mijn buurt burgerlijk noemt nodig ik je van harte uit 🤣
Stukje kunstgras, (buren met) zonnepanelen, de tuinset staat er netjes bij, containers mooi op een rijtje, in de achtergrond strakke moderne gebouwen, zelfs de schutting is niet goedkoop geweest. 't Zal wel heel ruig zijn daar. :+

(Zonder gekheid, mijn driecilinder Triple staat er natuurlijk net zo bij... Zogenaamd boefje van een motor, maar wel geparkeerd tussen de loopfiets en de glijbaan van de jongens. _O-)
 
Stukje kunstgras, (buren met) zonnepanelen, de tuinset staat er netjes bij, containers mooi op een rijtje, in de achtergrond strakke moderne gebouwen, zelfs de schutting is niet goedkoop geweest. 't Zal wel heel ruig zijn daar. :+

(Zonder gekheid, mijn driecilinder Triple staat er natuurlijk net zo bij... Zogenaamd boefje van een motor, maar wel geparkeerd tussen de loopfiets en de glijbaan van de jongens. _O-)
Geweldig dit, je bent nogal bevooroordeeld mr. Clown 🤣.

- Kunstgras is geen gras, helaas, bij goed onderhoud krijg ook jij zo'n mooi grasveld
- Wat de buurman doet is niet aan mij, ik heb ze niet 😉 alleen maar brandgevoelig
- Onderhoud en hoe om te gaan met je spullen zegt alles (ook ik heb kinderen), ik krijg bijna het idee dat je in een achterstandswijk woont 🤡
- Als ik je vertel dat er een woonwagenkamp op 20m van me huis staat noem je de straat nog steeds burgerlijk? 🤣 De koffie staat klaar.
- Echt geen midlife crisis of net naast de pot gepiest?

Al hou ik van double, triple mag er ook wezen.

Ontopic:
Staat weer gepoetst 👌🏻 onder de stofhoes in me burgerlijke garage.

20201109_170804.jpg


Groeten 👍🏻
 
Geweldig dit, je bent nogal bevooroordeeld mr. Clown 🤣.
Uh, ik maak maar een grap hè, dat er een stevig contrast is tussen hoe bruut de motor is en hoe lieflijk de omgeving waar hij in staat. Mag hopen dat je je daarbij niet beledigd voelt ofzo omdat je stek er netjes uitziet, dat zou gek zijn. :?

M'n eigen Triple staat er momenteel wat armzalig bij terwijl er stevig verbouwd wordt in, aan en rondom huis!



IMG_20201031_153533058_HDR.jpg

IMG_20200612_202405985_HDR.jpg
 
Uh, ik maak maar een grap hè, dat er een stevig contrast is tussen hoe bruut de motor is en hoe lieflijk de omgeving waar hij in staat. Mag hopen dat je je daarbij niet beledigd voelt ofzo omdat je stek er netjes uitziet, dat zou gek zijn. :?

M'n eigen Triple staat er momenteel wat armzalig bij terwijl er stevig verbouwd wordt in, aan en rondom huis!



Bekijk bijlage 1562973
Bekijk bijlage 1562974

Snap ik toch, ik kan er juist om lachen hoe snel mensen een oordeel hebben aan de hand van een foto en omgeving 🤣 . Ik voel me niet beledigd, denk dat je het verkeerd opvatte of andere vorm van humor. Ik kwam misschien wat sarcastisch over maar je oordeelt dan ook snel terwijl je maar 1 beeld ziet en je je eigen conclusie trekt.

Nu ik jou tuin op de foto zie snap ik meteen 'het contrast' 😉

Fijne avond, gr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan