Show hier je motor

Mine :)
 

Bijlagen

  • 38673C41-5104-44BF-8857-D6B1F23A0B14.jpeg
    38673C41-5104-44BF-8857-D6B1F23A0B14.jpeg
    231,6 KB · Weergaven: 101
Kan nog net maar wanneer ben je te oud (64)

........................................................................................................
Hoezo te oud?
En waarvoor te oud?

Idd als je echt op leeftijd bent, dan komt er een Beemer in de schuur. Natuurlijk onder een kleedje!
Ik ben 67 en nog lang niet toe aan een Beier. Mss ooit eens als ik echt OUD word??

Voorlopig blijf ik de eigenaar van een Blackbird.
Dit beestje heb ik niet om bejaarden-ritjes te maken. Gas d'r op!!
 
Tja, ik krijg wel eens medelijden hoor. Als ik oudere mannen krampachtig jong zie blijven doen. Hippe radiozenders, snelle motoren, jonge vrouwen enz enz. Ben nog geen 40, maar ik heb het wel gezien met snelle motoren, daar vind ik me te oud voor. Heb geen zin om meewarig na- of aangekeken te worden....

Het blijft een wedstrijdje ver plassen. Door er niet meer aan mee te doen heb ik het gevoel dat het ook niet meer hoeft. Krijg evenwel mn aandacht wel
 
Bouwjaar 1998 en inmiddels dus al een oudje. Al jaren een haat liefde verhouding met deze firestorm. Ze heeft zelfs nog te koop gestaan, maar na een weekje Duitsland was ik weer helemaal verknocht aan mijn "oldskool" carburatie fiets . Naarmate ik ouder word ga ik deze vtr meer en meer waarderen. Kwa rijgedrag kan ik er mee lezen en schrijven. Het vermogen is voor de openbare weg voldoende zat. En als ik ze ga vergelijken met vele hedendaagse motorfietsen, heb ik naar mijn idee iets aparts onder mijn 44+ reet. Vroeger hield ik diverse modellen en merken makkelijk uit elkaar, vandaag de dag lijkt alles op elkaar. Kan natuurlijk ook zijn omdat mijn ogen slechter worden. Mochten de centen er ooit komen, schaf ik een zzr1400 aan. Tot die tijd ben ik blij met deze frikandel.
Herkenbaar, Basman en goh wat mooi man. Heb afscheid van haar moeten nemen maar ik …. mis dr: wereldsding! Enjoy man!
 

Bijlagen

  • CD6A3131-5A4A-4063-9A9C-D912CB975219.jpeg
    CD6A3131-5A4A-4063-9A9C-D912CB975219.jpeg
    344,5 KB · Weergaven: 77
wat een smerig fel kentekenplaatlampje :+



waar heb je die vandaan :+
Beetje gezichtsbedrog... Camera doet het met heel weinig licht, maar nu over-verlicht hij dat kentekenplaat gebeuren heel erg.
Ik heb wel een ledlampje achterin (voorin ook trouwens, maar de koplamp is terug naar stadslicht omdat er ander echt een vreemde foto ontstond). In een 6V systeem gebaseerd op een 65 watt dynamo is iets dat wat minder stroom verbruikt wel fijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan