Show hier je motor

Dit is mijn motor de Tracer 900Gt nu nog wel :P
Ik ben aan het kijken voor een MT-09 SP
Maar voor ik hem inruil haal ik eerst de Akra er af
 

Bijlagen

  • IMG_2390.JPG
    IMG_2390.JPG
    530,4 KB · Weergaven: 67
Tja, ik krijg wel eens medelijden hoor. Als ik oudere mannen krampachtig jong zie blijven doen. Hippe radiozenders, snelle motoren, jonge vrouwen enz enz. Ben nog geen 40, maar ik heb het wel gezien met snelle motoren, daar vind ik me te oud voor. Heb geen zin om meewarig na- of aangekeken te worden....

Het blijft een wedstrijdje ver plassen. Door er niet meer aan mee te doen heb ik het gevoel dat het ook niet meer hoeft. Krijg evenwel mn aandacht wel
Je klinkt wel als een ouwe lul...

Op het moment dat het je geen fluit uitmaakt wat een ander van je vind of denkt. Dan ervaar je pas echte vrijheid in het leven.

Dan kan je ook lekker op de fiets rijden die je wilt ipv door de sociale druk een motor rijden die volgens een ander slim, verantwoord of passend bij je leeftijd is.
 
Je klinkt wel als een ouwe lul...

Op het moment dat het je geen fluit uitmaakt wat een ander van je vind of denkt. Dan ervaar je pas echte vrijheid in het leven.

Dan kan je ook lekker op de fiets rijden die je wilt ipv door de sociale druk een motor rijden die volgens een ander slim, verantwoord of passend bij je leeftijd is.
Helemaal waar en geen speld tussen te krijgen. Je beschrijf gelijk de leuke mensen iig. Maar de andere helft rijd juist door die sociale druk dingen waar ze te oud voor zijn. Die haal je er zo tussen uit. Daar had ik het eigenlijk over
 
Je klinkt wel als een ouwe lul...

Op het moment dat het je geen fluit uitmaakt wat een ander van je vind of denkt. Dan ervaar je pas echte vrijheid in het leven.

Dan kan je ook lekker op de fiets rijden die je wilt ipv door de sociale druk een motor rijden die volgens een ander slim, verantwoord of passend bij je leeftijd is.
Mee eens! rijd zelf naked (nouja, er zit wel een klein ruitje op :+ en er hangen koffers aan 8-)) Z900 en ben bijna 52. Krijg soms vreemde blikken, lekker boeien! Yolo! Doen waar je zin in hebt!
 

Bijlagen

  • z900tanken.jpg
    z900tanken.jpg
    171,5 KB · Weergaven: 110
Je klinkt wel als een ouwe lul...

Op het moment dat het je geen fluit uitmaakt wat een ander van je vind of denkt. Dan ervaar je pas echte vrijheid in het leven.

Dan kan je ook lekker op de fiets rijden die je wilt ipv door de sociale druk een motor rijden die volgens een ander slim, verantwoord of passend bij je leeftijd is.

Beetje zoals schijt hebben aan andere dus. En daar heb je gelijk in. Ben 41 en heb 2 jongens. Ik heb mn hele leven supersport gereden en hoop dat nog lang te doen. Helemaal mijn ding. En dat ik naar houseparties ga, een cabrio heb en een jongere vriendin heb..goed gedaan toch.
 
Mee eens! rijd zelf naked (nouja, er zit wel een klein ruitje op :+ en er hangen koffers aan 8-)) Z900 en ben bijna 52. Krijg soms vreemde blikken, lekker boeien! Yolo! Doen waar je zin in hebt!
Beetje zoals schijt hebben aan andere dus. En daar heb je gelijk in. Ben 41 en heb 2 jongens. Ik heb mn hele leven supersport gereden en hoop dat nog lang te doen. Helemaal mijn ding. En dat ik naar houseparties ga, een cabrio heb en een jongere vriendin heb..goed gedaan toch.
EN PRECIES DIT DUS!!!!

FUCK THE WORLD!!

Ik word hier zo blij van 😍😍🥳🥳

Toppers 👌
 
Ik heb ook nooit een associatie tussen leeftijd en type motor gemaakt...

1 uitzondering: BMW. Maar ook dat is passé.
 
Terug
Bovenaan Onderaan