Show hier je nieuwe gereedschap deel *IV*

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!​


Kar_177-7.jpg

remzuigerverwijderaar.jpg

wiellagertrekker.jpg

setjevoorgaragebox.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Stond op marktplaats ,ik vond een tientje of 9 niet te duur voor zo'n uitgebreide set
Had laatst op vehikel ook naar zoiets staan kijken maar als je als die setjes los wil hebben ben je duur uit.
Ik praat dan wel of een klein 15jaar terug en 9tientjes aan euroos, is best wel prijzig als je er maar 1 of 2 nodig hebt....als hobbybob.
Verhuur liep iig prima toen :Y
Ik dacht iets van fl. 2.50 per helicon.
 
Wel een slappe openingspost -O- :9


Tja de mod vh jaar verkiezing duurt nog bijna een jaar }) :+



Maar even een kleine bijdrage doen dan. Vrouwlief laat nog wel eens een schaar of in dit geval een paar koggers in de zakken van haar uniform zitten. Als zo'n ding dan een jaartje ofzo rondzwerft, zonder dat ze ze mee terug neemt naar het werk, past mij ook nog wel eens wat zoals een schaartje of in dit geval een paar koggers. Altijd handig als je bij het losmaken van onderdelen een paar leidingen moet afdichten. Als zij haar spullen niet opruimt, doe ik het wel })
full
 
Laatst bewerkt:
Tja de mod vh jaar verkiezing duurt nog bijna een jaar }) :+



Maar even een kleine bijdrage doen dan. Vrouwlief laat nog wel eens een schaar of in dit geval een paar koggers in de zakken van haar uniform zitten. Als zo'n ding dan een jaartje ofzo rondzwerft, zonder dat ze ze mee terug neemt naar het werk, past mij ook nog wel eens wat zoals een schaartje of in dit geval een paar koggers. Altijd handig als je bij het losmaken van onderdelen een paar leidingen moet afdichten. Als zij haar spullen niet opruimt, doe ik het wel })[afbeelding]


Die kunnen indd wel eens handig zijn :)
 
CB sacco van www.dhzcartools.nl / www.autogereedschap.com als ik me niet vergis toch? Heeft mij een maand ofzo geleden tegen een hele nette prijs diverse Stahlwille artikelen geleverd, waaronder een mooie 3/8 doppendoos :Y

was binnen een paar dagen in huis!
 
Laatst bewerkt:
Heb deze set gekocht op marktplaats voor 100 euro. Denk dat die gozer het ook niet helemaal had begrepen.

full





Tja en nu naar bed en verder dromen :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan