Show hier je nieuwe gereedschap *VI*

Status
Niet open voor verdere reacties.

king-roy

MF veteraan
9 sep 2006
6.180
0
Noord Limboland Beringe.
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke
gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​






scat_110982_a.jpg
17214.jpg
momentsleutel.jpg
Tafel%20gereedschap.jpg
 
Laatst bewerkt:
't is het 6e topic al :')

Details... tellen is voor rekenmachines ;)

Nee, 46mm, enkelzijdige achterbrug in een hypermotard

Pleuris zeg... 46 |( Ik heb diverse Suzuki's gehad met die 36 achterwiel moer en dat is al een belachelijke maat. Heb voor relatief weinig van MP een Gedore ring/steeksleutel gehaalt.
 
Alweer een nieuwe! Dude het gaat HARD.. Maar goed, tools zijn ook een eindeloos vernieuwend en sexy iets. Binnenkort heb ik in huis:

full15169532.jpg


full15169450.jpg


Bekend van de Discovery serie motor city motors.. Die bovenste zijn geheel van gepolijst RVS :9~
 
Vandaag beginners-dopsleutelsetje binnen gekregen, 94-delig Mannessmann Premium

[afbeelding]

Erg blij mee *D

Is geen beginners kwaliteit. Die Mannesmann premium sets hadden met een ander merkje erop het dubbele of meer gekost, is echt hele goede kwaliteit. Heb er sinds het bestaat ook nog nooit iets van terug gezien onder garantie.. Dit komt en uit hele goede fabriek in Taiwan... Net als Sonic, meer zeg ik er niet over... ;)
 
Alweer een nieuwe! Dude het gaat HARD.. Maar goed, tools zijn ook een eindeloos vernieuwend en sexy iets. Binnenkort heb ik in huis:

[afbeelding]

[afbeelding]

Bekend van de Discovery serie motor city motors.. Die bovenste zijn geheel van gepolijst RVS :9~~


Ziet er zekers mooi uit (dat rvs :P ), maar zijn er hier ook mensen die met zoiets werken? Dan doel ik met name op de hoogte van de lades, lijkt mij beetje onhandig :?
 
Zijn idd standaard maten maar wel wat breder. Onderste (hoge) lades voor speciaal gereedschap en electrisch gereedschap etc. de platte lades voor inleggen met hand gereedschap.

Geheel is rond de 1.80 hoog.
 
:^

Heb zelf ook e.e.a. van TengTools, ben nu op zoek naar een dop of iets voor de moer van mijn achterwiel, 46mm. Is tot nu toe nog niet gelukt, bij een goede ijzerwarenzaak hier in Den Bosch hadden ze alleen een steeksleutel 46-48, daar moest je volgens mij een wapenvergunning voor hebben :o :+

Iemand tips voor de maat?

Heb een momentsleutel van teng-tools, maar die is 3/8", dat zou sowieso te klein zijn waarschijnlijk. Als het goed is heb ik ook nog ooit een el cheapo luchtsleutel gekocht bij de Cranenbroek, maar die aansluiting weet ik zo niet uit mijn hoofd.


Gedore die heeft die maat in zijn programma zitten, dacht iets van 30Euro aansluitmaat is dan 3/4"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan