Show hier je nieuwe gereedschap *VI*

Status
Niet open voor verdere reacties.

king-roy

MF veteraan
9 sep 2006
6.180
0
Noord Limboland Beringe.
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke
gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​






scat_110982_a.jpg
17214.jpg
momentsleutel.jpg
Tafel%20gereedschap.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het blijft toch altijd een stukje precisie materiaal. In hoeverre het voor die prijs betrouwbaar is en blijft….
Heb er eerlijk gezegd geen idee van, maar heb er toch mijn twijfels over en geef liever iets meer voor gekende merken, voor dat soort gereedschap.

In het vorige deel heb ik een ijkrapport langs zien komen van dat ding. Alles zat gewoon binnen de marges en dus goed door de test gekomen.
 
zo'n pompje om een tank leeg te pompen zou ik ook nog wel willen!
Super makkelijk, ook goed te gebruiken als er teveel olie in een auto is gedaan (en als je niet weer de stop wil losdraaien onderaan :p).

Ja mooi ding ! heb k ook gehaald .. vd week de koppaking van mn auto doen :P

Controleer even of je de kopbouten ook niet op hoekverdraaiing moet aantrekken, dan heb je namelijk nog een ander tooltje nodig :).
 
Laatst bewerkt:
zo'n pompje om een tank leeg te pompen zou ik ook nog wel willen!
Super makkelijk, ook goed te gebruiken als er teveel olie in een auto is gedaan (en als je niet weer de stop wil losdraaien onderaan :p).Controleer even of je de kopbouten ook niet op hoekverdraaiing moet aantrekken, dan heb je namelijk nog een ander tooltje nodig :).
die pomp past nooit in geen miljoen jaar door een pijlstok gat en zal ook niet langs de kleppen komen en hoekverdraaiing is vaak 180 of 2 keer 90 dus kan nog zonder gereedschap
 
die pomp past nooit in geen miljoen jaar door een pijlstok gat en zal ook niet langs de kleppen komen en hoekverdraaiing is vaak 180 of 2 keer 90 dus kan nog zonder gereedschap

Ow, is het slangetje toch zo dik?
Dacht dat het behoorlijk dun was namelijk :).
Langs de kleppen komen? Waarvoor is dat nodig dan. De pijlstok komt toch rechtstreeks uit in het oliecarter.

Hoekverdraaiing zonder zo'n schijf kan allemaal wel ja maarja... waarom koop je dan voor het aanhaalmoment een momentsleutel en voor de hoekverdraaiing ga je besparen op een paar eurie...
Gissen en missen, hou er niet zo van.
 
Zo dik lijkt hij anders niet op de foto, zou bij mij gewoon door de vulopening moeten passen.

Als je door de vulopening moet dan wordt het nog aardig moeilijk denk ik (zelfs met een stijf dun slangetje), daar zitten namelijk nogal kleine kanalen.
Een pijlstok is een nagenoeg rechte buis naar je oliecarter.

Ps: ik heb hier hier over een autoblok.
 
100€

Oke' omdat je twee foto's van mijn duc op je site hebt staan 75€
Doos is trouwens nog NOS ik heb een keertje een dop gebruikt om die koppelings bout van een duc los te draaien


hier ook interesse in het doppen"doosje" van Beta (zal de Beta "928A/C9SN" zijn denk ik..
als Corneoo het niet wilt..doe me dan aub even een mailtje (mijn PB gedoe hier werkt niet)

info@bitubo-raceservice.nl

mzzl
stefan ;)
 
Als je door de vulopening moet dan wordt het nog aardig moeilijk denk ik (zelfs met een stijf dun slangetje), daar zitten namelijk nogal kleine kanalen.
Een pijlstok is een nagenoeg rechte buis naar je oliecarter.

Ps: ik heb hier hier over een autoblok.
Met auto's doen ze bijna niet meer anders om de olie te vervangen.
Er zijn merken die tegenwoordig geen aftapplug meer hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan