Show hier je nieuwe gereedschap *VII*: The Hammer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freakie_1

MF veteraan
11 apr 2009
5.277
273
Houten
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke/zelf-bedachte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​




Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap
De techniek achter de gereedschappen & hoe te gebruiken


g0463-250x250.jpg

b50bf545-3541-4cce-822d-ec18a5c8a60a_image5345706777181339607.gif

momentsleutel.jpg
T32163.jpg
2011010801394712.jpg

En als je er echt niet meer uitkomt of een vast zittend boutje hebt...
stobbenboor_4_3472343107.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ja, ook eens weer wat, dit mistte ik nog, was laatst aan het kleppen stellen bij een Intruder VS 700, en dacht nu kan ik wel een krukje gebruiken met vakjes onderop om de draai en stel sleutels in te leggen, deze zo gekocht de toolstore / L den Hartog

pneumatische-monteurskruk.jpg


En ik heb um al binnen en is goed.
 
Ik heb een luchtdroger gekregen, maar hoe weet je of zo'n apparaat opnieuw gevuld moet worden ofzo? Of hoe die überhaupt werkt :+ Het gaat om deze:

[afbeelding]
[afbeelding]


de slang vanaf je compressor op de ingaande aansluiting maken en de slang naar je gereedschap aan de uitgaande aansluiting maken.
stekker in stopcontact en dan moet het het werken.
je moet alleen die opvangbakjes af en toe leegmaken.
 
Dag Dé Berrie,

Terechte vraag wat je stelt, maar je bent zeker niet de eerste. Als je even zoekt hier op het forum heb je avonden leesvoer (en kom je de namen Mannesmann, Teng Tools, Proxxon en Lux veelvuldig tegen en zie je tevens erg vaak links voorbijkomen naar www.autogereedschap.com ;) )

Succes.
 
Laatst bewerkt:
Is ook een leuk adres, voor een motor ben je geen duur spul van snap on nodig, zo vast zit iets net snel, voor mij zit powerplus om de hoek, daar haal ik ook veel weg.

Maar ook heel veel van www.motormarkthardenberg.nl dara ga ik vaak speciaal heen voor speciaal gereedschap, is ook nooit duur, en ook om de hoek bij mij.
 
Ja, ook eens weer wat, dit mistte ik nog, was laatst aan het kleppen stellen bij een Intruder VS 700, en dacht nu kan ik wel een krukje gebruiken met vakjes onderop om de draai en stel sleutels in te leggen, deze zo gekocht de toolstore / L den Hartog

[afbeelding]

En ik heb um al binnen en is goed.

Heb ik al een jaar of 5 denk ik , en hij doet het nog steeds , echt erg lekker om niet meer te hoeven bukken als je aan een motor sleutelt
 
Is ook een leuk adres, voor een motor ben je geen duur spul van snap on nodig, zo vast zit iets net snel, voor mij zit powerplus om de hoek, daar haal ik ook veel weg.

Maar ook heel veel van www.motormarkthardenberg.nl dara ga ik vaak speciaal heen voor speciaal gereedschap, is ook nooit duur, en ook om de hoek bij mij.

Vind het zo jammer dat Vehikel niet meer georganiseerd word , is net zoiets als Hardenberg maar voor mij een stuk dichter bij
 
heb ik toen ook over zitten om die te kopen. maar die van mannesmann was uitgebreider en goedkoper (zitten alleen geen boren bij )

En de boren heb ik juist nodig :)
Kan wel los cobalt boortjes kopen maar als alles in één setje zit :] Verder is KW wel een goed merk. Zat nog te zoeken naar een Snap-on, Mac Tools en Facom setje maar die prijzen waren mij iets te hoog ;) Laatst genoemde zelfs boven de €800 :o
 
En de boren heb ik juist nodig :)
Kan wel los cobalt boortjes kopen maar als alles in één setje zit :] Verder is KW wel een goed merk. Zat nog te zoeken naar een Snap-on, Mac Tools en Facom setje maar die prijzen waren mij iets te hoog ;) Laatst genoemde zelfs boven de €800 :o


ja kraftwerk is wel goed heb er ook wel gereedschap van. maar ik hoef niet alles perse bij een merk te houden. en losse boren + mannesmann set komt denk ik net zo duur uit alleen heb je bij mannes mann dan tappen en snij ijzer van m3 tot m18 metrische fijn normaal en grof. dat was voor mij meer de rede dat ik dat wou hebben
 
In beverwijk op de bazar, en in cuijk op de zwarte markt staan ook standhouders die gereedschapsets a la kraftwerk en zo verkopen...
Daar kun je het eerst een keer vasthouden...en vaak ook niet l te duur
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan