Show hier je nieuwe gereedschap "VIII" :Schoonmoeder Rules

Status
Niet open voor verdere reacties.

king-roy

MF veteraan
9 sep 2006
6.180
0
Noord Limboland Beringe.
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke/zelf-bedachte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​


Gereedschap gerelateerde Links:


http://www.buitelaar.nl (Gereedschapswebshop)​
Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:







screwdriver-and-wrench-icon-hi.png

d25314k.jpg

gereedschap.gif
 
Laatst bewerkt:
Oe oe, nieuw gereedschaptopic!! Weer vreselijk keuvelen over mannendingen. Heerlijk.

Meteen te beginnen, voor degenen die nog zitten te dubben of ze van die gearwrench dingen moeten hebben. Ringratels werken echt heerlijk! Heb ze zelf van de Lidl en gebruik ze geregeld. Ringrateltje 10 is mijn vaste keuze om accupolen los te halen van de autoaccu. Ben je in 3 tellen klaar.
 
Oe oe, nieuw gereedschaptopic!! Weer vreselijk keuvelen over mannendingen. Heerlijk.

Meteen te beginnen, voor degenen die nog zitten te dubben of ze van die gearwrench dingen moeten hebben. Ringratels werken echt heerlijk! Heb ze zelf van de Lidl en gebruik ze geregeld. Ringrateltje 10 is mijn vaste keuze om accupolen los te halen van de autoaccu. Ben je in 3 tellen klaar.


mijn pa heeft dat setje... werken leuk... zelf een setje Ampro gescored een jaartje terug bij een soort one day fly actie ... op het werk gebruik ik ze ook altijd!! :Y
 
zo krijgen we de eerste pagina's wel vol :P

de accu tol (hitachi 14DCL) is weer even in gebruik en hij voldoet erg goed.
wat me wel gelijk opviel, aangezien ik die oude versie van deze nog altijd gebruik voor de motor, dat de nieuwe meer plastic aanvoelt, veel harder
de oude is zachter wat gewoon fijner aanvoelt.

verder voldoet hij zeker goed, hij is sterk zat en gaat zoveel langer mee dan het ding van AEG wat hij hiervoor had.
kortom, hij is tevreden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan