Show hier je nieuwe gereedschap "X" : Tools rule!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

G. BRASLETTI

MF veteraan
Donateur
19 jun 2006
26.586
6.638
Voorne aan zee
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke/zelf-bedachte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​


Gereedschap gerelateerde Links:


Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:



images

B496145.jpg

images

images

foto%20merken%20website(1).jpg

images
8714678180002_logo%20ironside.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik zoek even wat advies ondanks het hier ver vol staat. Ik moet het onderste balhoofdlager (conisch) van twee T stukken halen. één van beide moet er af zonder beschadiging omdat ik die ga hergebruiken op het andere T stuk.

Ik googelde snel op een lagertrekker en kwam direct één tegen die me nog minder zou kosten dan een set nieuwe balhoofdlagers..

Alphametal - HBM 12 Delige Lagertrekkerset
Ik ga er vanuit dat je met zo'n trekker het lager zonder beschadiging er af krijgt? Want anders is het de moeite niet.

Alvast bedankt.
 
Hallo, ik zoek even wat advies ondanks het hier ver vol staat. Ik moet het onderste balhoofdlager (conisch) van twee T stukken halen. één van beide moet er af zonder beschadiging omdat ik die ga hergebruiken op het andere T stuk.

Ik googelde snel op een lagertrekker en kwam direct één tegen die me nog minder zou kosten dan een set nieuwe balhoofdlagers..

Alphametal - HBM 12 Delige Lagertrekkerset
Ik ga er vanuit dat je met zo'n trekker het lager zonder beschadiging er af krijgt? Want anders is het de moeite niet.

Alvast bedankt.

Nou ben ook wel eens bezig geweest , volgens mij kun je beter een nieuw lager kopen , ze zitten erg vast
 
Idd, ze zitten erg vast. Natuurlijk is het tof om ipv een nieuw lager te kopen, een nieuwe toolset erbij te hebben :) Desnoods koop ik wel een nieuw lager. Misschien kan ik die bij allballs wel apart kopen. Ik ga nog even mijn vraag neerzetten bij techniek. Bedankt.
 
Hallo, ik zoek even wat advies ondanks het hier ver vol staat. Ik moet het onderste balhoofdlager (conisch) van twee T stukken halen. één van beide moet er af zonder beschadiging omdat ik die ga hergebruiken op het andere T stuk.

Ik googelde snel op een lagertrekker en kwam direct één tegen die me nog minder zou kosten dan een set nieuwe balhoofdlagers..

Alphametal - HBM 12 Delige Lagertrekkerset
Ik ga er vanuit dat je met zo'n trekker het lager zonder beschadiging er af krijgt? Want anders is het de moeite niet.

Alvast bedankt.
Nope.

Nieuw lager bestellen en plaatsen is echt beter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan