Show hier je racer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou zomaar kunnen... er waren te veel blauwe R1/6 fietsen :)
Was heerlijk weer, we hebben alles heel gehouden en....... een lekker koud palmpje gehad na afloop *D

Zeker waar!
Het was voor mij een hele rit naar Assen toe, maar het was 't dubbel en dwars waard!

Er reed trouwens ook nog een R1 in dezelfde kleurstelling als jij. Hoorde die bij jou?
Die schoot er nog af bij Duikersloot toch?
 
Laatst bewerkt:
Zeker waar!
Het was voor mij een hele rit naar Assen toe, maar het was 't dubbel en dwars waard!

Er reed trouwens ook nog een R1 in dezelfde kleurstelling als jij. Hoorde die bij jou?
Die schoot er nog af bij Duikersloot toch?

Die heb ik dan wel weer onthouden :) hahaha, die heb ik ook ingehaald maar hoord niet bij mij.
Er was nog een mat zwarte RSV.
Rest van de brommers had 2 cilinders te veel ;
0
 
@Bazzaz, 12 juli is geen cup dag toch? 18e wel, dan ben ik er ook.

oh ja shit, ben in de war met 22 juni..

niet dat het wat uitmaakt want maak toch geen kans in de cup maar toch wel lache :P

ga denk ik wel de 12e juli, als het weer tenminste beter word want van 22 juni weet ik het ook nog niet zeker met die zeikregen :(
 
beetje stoeien in de regen is ook lache. :P

oh ja hoor, daar heb ik ook regenbandjes voor en lijkt me zeker een keer lachen...

maar de laatste dagen is het iedere keer te nat om op me slicks te rijden en te droog om op regenbanden te gaan... als het aan mij ligt; droog en warm of gewoon stortregen :P

dan kan je tenminste wat :+
 
*D 29 mei op Zolder geweest

full
 
Laatst bewerkt:
Ik had hem 1 april bijna klaar maar toen na een paar rondjes in de regen en hagel op Assen een klein bodemonderzoek uitgevoerd in de Stekkenwal.. inmiddels weer opgelapt en klaar voor de rest van het seizoen! :}

full


full
 
Nog wachten tot september (pas) voor het circuit Zolder + Assen

bikepics-1882233-800.jpg


Greetz :W
Gerben
 
Thanks *D, yep best leuk dit als circuitfietsje te hebben nu.
Alleen een geduld dat ik moet opbrengen eer dat ik kan rijden, maar ja....

*door een verhuizing heb ik op safe de circuitdagen erg (lees te) laat ingepland..... |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan