Show hier je tent naast de motor

30 September 2019. Camping Le Brégoux in Aubignan. Prima camping, gratis elektrische leenfiets als je boodschapje wil doen.

bregoux.JPG
 
Als je al die foto's ziet krijg je weer heimwee naar de camping.:t
Voorlopig krijg ik nu vooral berichtjes over bekenden die corona hebben. :X

Hoop dat we snel weer naar normaal gaan!
 
Ik ben er nog niet helemaal uit, of ik het nu wel of niet leuk vind om hier naar kamperende motorrijders te kijken. Ik had mezelf voorgenomen om strategisch een aantal dagen op te nemen rond pasen, koningsdag, bevrijdingsdag, en hemelvaart, om lekker weekendjes met de motor weg te gaan voordat mijn hobby in mei weer begint :-(

Maar goed, toch zelf ook maar even bijdragen, want ik zie dat ik hem hier nog niet gepost had, vorig jaar het paasweekend gekampeerd op camping De Hei in Siebengewald:
2019-04-19_19-25-21.JPG

Mijn collega vierde z'n verjaardag daar. (Oh, hij zou het dit jaar op 4 april vieren bij Motorcafé Calluna in Ommen, dat zou het eerste lange weekend geworden zijn...).
Motorcamping dus niet mijn ding, wel gezellig hoor, en de camping was prima voor elkaar. Mijn tolerantie voor een stel opgeschoten jongelui die midden in de nacht besluiten om hun motor even in de toeren te jagen, blijkt echter erg laag... Helaas overleefde de motor de mishandeling :-( Maar vooral: ik zit liever tussen een wat gemengder publiek.
 
Nog maar eens een oudje dan
...
Redelijk asfalt, maar smal. Geen bomen wel veel bosjes. Ziet er een beetje grauw uit, dus zal niet hoogzomer geweest zijn of je zit vrij ver noordelijk... Nou is dit niet het RARA waar was ik topic, maar ik zou deze niet kunnen raden. Waar was dit?
 
Effe google!
Ben er nooit geweest, maar in 2 tellen weet je Chamonix.............. Bardonneccia (200km verder)

edit: Er zijn blijkbaar meer hondjes die Vicky heten....................
Er is toch verschil: LES deux glaciers en DES deux glaciers.
 
Laatst bewerkt:
Redelijk asfalt, maar smal. Geen bomen wel veel bosjes. Ziet er een beetje grauw uit, dus zal niet hoogzomer geweest zijn of je zit vrij ver noordelijk... Nou is dit niet het RARA waar was ik topic, maar ik zou deze niet kunnen raden. Waar was dit?

Spiterstulen in Noorwegen. Was ergens half juni ofzo

 
Het was deze camping op weg naar Bardonecchia

En tja wat is loopafstand... Er is volgens mij wel wat in de buurt, maar ik had zelf gekookt op de camping dus geen ervaring mee.

Dan kan ik hem ook weer plaatsen, komt binnenkort in mijn lopende reisverslag voorbij

Het dorpje is wel op loopafstand, maar heel veel horeca was er volgens mij niet. Wel een bakkerij en ik dacht één restaurantje, maar stelt niet veel voor
 
Terug
Bovenaan Onderaan