Show hier je tent naast de motor

IMG_20200624_205442.jpg

Wilwerswiltz (L), eind juni dit jaar.

Dit soort foto's doet het trouwens geweldig als achtergrond in Teams, ik zie mezelf iedere morgen voor mijn tentje zitten bij de dagelijkse vergadering.
 
Ja hier in het Thuringerwald ook veel pensionadas en fris..8gr..heerlijk..behalve als je de tent uit moet|(
 
Ik ben op zoek naar een goede plek om een nieuwe foto voor dit topic te maken. Ergens in de Eifel. Iemand suggesties?

Beetje rustig maar een mogelijkheid om iets te eten en vooral drinken te halen mag best, hoeft niet.
 
Oude Little Creek?

Hoe is het daar nu?
Iets meer familie camping, huidige eigenaar is een beetje een ambivalent type. Vond ik. Nieuwigheid tegenover het camping gebeuren, denk ik. Wel gezellig. In de avond is het receptiehuis goed gevuld, toen voor voetbal. Echter goeie locatie voor een grote ronde evt met Luxemburg erbij, en de tentplaatsen prima. Biertje, hapje, vlak veld en rust en ik ben al snel tevreden.
 
Ik ben op zoek naar een goede plek om een nieuwe foto voor dit topic te maken. Ergens in de Eifel. Iemand suggesties?

Beetje rustig maar een mogelijkheid om iets te eten en vooral drinken te halen mag best, hoeft niet.

Wij zijn vorige week met z'n tweeën ook in de Eifel geweest. We zaten in Kyllburg op de camping. Camp Kyllburg. Prachtige camping. Vanaf daar hebben we 4 dagen prachtig gereden. Eten kun je daar goed doen. Er zit een restaurant bij. In het dorp zitten twee winkels. Lopend is het pittig vanwege steile hellingen maar het is een prachtige camping. Schoon en netjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan